  • 1. Data: 2010-07-04 20:20:11
    Temat: Problem z zapłonem ? (Yamaha Axis)
    Od: Olo32 <miko123@_NOSPAM_vp.pl>

    Mam pewen problem ze skuterem Yamaha Axis gdzyż niedawno kupiłem go
    używanego z 1997r. Skuter jeździł 40-50km/h na prostej i 60-65km/h z górki
    więc pojechałem z nim do naprawy, tam dowiedziałem się ,że cylinder z
    tłokiem jest wytarty i trzeba go wymienić żeby jeździł szybciej. Kupiłem
    cylinder razem z tłokiem, pierścieniami itp. 60ccm nowy lecz na nim pisało
    49ccm i w środku był wyrobiony na 60ccm. Po założeniu jest bardziej zrywny
    lecz prędkość max. mu lekko spadła i nie wiem jaka może być tego
    przyczyna. Myślałem nad zapłonem, że jest żle ustawiomny lub cylinder musi
    się dostosować bo jest nowy. Co wy o tym myślicie bo to mój pierwszy
    skóter i nie mam dóżej wiedzy na temat skuterów. Z góry dziękuję za
    wszystkie rady.

  • 2. Data: 2010-07-05 09:49:49
    Temat: Re: Problem z zapłonem ? (Yamaha Axis)
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olo32" <miko123@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Mam pewen problem ze skuterem Yamaha Axis gdzyż niedawno kupiłem go
    > używanego z 1997r. Skuter jeździł 40-50km/h na prostej...

    sory ale ile ten skuter ma jechać ?

    pozdro
    blur

  • 3. Data: 2010-07-05 12:29:34
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "blur", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Użytkownik "Olo32" <miko123@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > sory ale ile ten skuter ma jechać ?
    >
    > pozdro
    > blur

    Że niby stary to ma nie jeździć?
    Miałem Aprilię Rally z tego samego rocznika - żadnego tuningu i licznikowe
    80 jechała.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl