  • 1. Data: 2010-07-03 14:19:46
    Temat: Co ważnego w moto-2 ?
    Od: marusc <c...@g...pl>

    Na sportklubie powiedzieli, że jutro na moto-2 będzie coś ważnego
    rewelacyjnego dla polskich fanów. O co chodzi?
    --
    Marek

    R1200GS

    F650 '95 sprzedam

  • 2. Data: 2010-07-03 22:51:14
    Temat: Re: Co ważnego w moto-2 ?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.07.2010 marusc <c...@g...pl> napisał/a:
    > Na sportklubie powiedzieli, że jutro na moto-2 będzie coś ważnego
    > rewelacyjnego dla polskich fanów. O co chodzi?

    Ty, no weź, przejrzałem aż, "Results+Statistics" z kwalifikacji moto2
    pod kontem "Nation" i nic.

    Stawiam więc że to nasi "kibice futbolowi", podążający po pijaku od
    2 tygodni śladami narodowej reprezentacji, w nadziei że trafią na
    mundial, byli widziani w okolicy. Stąd poważne ryzyko że jutro wraz
    z tłumem trafią na imprezę i będą "kibicować" ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2010-07-04 10:16:23
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 3 Jul 2010 22:51:14 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > mundial, byli widziani w okolicy. Stąd poważne ryzyko że jutro wraz
    > z tłumem trafią na imprezę i będą "kibicować" ;)

    A wlasnie, ze nie! Bedzie polak w moto2! 15 sierpnia w Brnie wystartuje
    Lukasz Wargala.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 4. Data: 2010-07-04 19:38:38
    Od: KLOSZ <p...@g...pl>

    Piotr Klimek pisze:
    <CIACH>

    > A wlasnie, ze nie! Bedzie polak w moto2! 15 sierpnia w Brnie wystartuje
    > Lukasz Wargala.

    I jeszcze mowili, ze jakas Polka bedzie trzymala nad kims parasolke
    przed startem, ale nie uslyszalem nad kim...

    Zdrowko
    KLOSZ