  • Data: 2010-07-21 07:14:52
    Temat: Re: Problem z rozdzielczością
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 23:19:50 +0100, colidar napisał(a):

    > Dobra, to teraz fakty:
    >
    > LCD to Philips 200VW8FB/00, aspect ratio 16:10, natywna rozdzielczość
    > 1680x1050.

    I *tylko* *i* *wyłacznie* *taka* rozdzielczość Cię interesuje. Nie podobna,
    czy zbliżona, tylko *dokładnie* taka. Każda inna będzie na tym monitorze
    wyglądać źle.

    > Oryginalne sterowniki tejże istnieją w wersji panoramicznej, a jakże,
    > ale dla formatu 16:9.
    >
    > Uzyskana natywna rozdzielczość (da się) nie odpowiada mi zupełnie

    Ale nie uzyskałeś natywnej rozdzielczości (bo ta jest 16:10), tylko coś
    podobnego. I nic dziwnego, że Ci to nie odpowiada, bo wyglądać to będzie
    koszmarnie.

    > ślicznie wygląda to z daleka, ale nie da się trafić w nic myszką, kiedy
    > wielkość klikalnej ikony jest taka sama jak czubek strzałki/kursora.

    Przesadzasz/przyzwyczaisz się.

    > Macie jakieś pomysły co do tych sterowników?
    >
    > Rozumiem, że najlepszy obraz ma miejsce przy natywnej rozdzielczości, a
    > każda zmiana jest na gorsze.

    To nie jest tak, że w natywnej obraz jest najlepszy. Obraz w rozdzielczości
    innej, niż natywna po prostu nie będzie nadawał się do jakiejkolwiek pracy.
    Jakiejkolwiek. Nadaje się właściwie tylko do tego, aby otworzyć właściwości
    ekranu i ją zmienić na właściwą.

    --
    Yakhub