  • 11. Data: 2011-02-21 09:39:32
    Temat: Re: Problem z routerem - ping działa, strony się nie ładują
    Od: daro <d...@o...pl>

    Przesmiewca pisze:

    > Niech zgadne - Dlink? :)

    Nie, to Cisco 1800.
    --
    d.

  • 12. Data: 2011-02-21 14:39:58
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "Doxent" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "daro" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dostawca internetu sugeruje właśnie dużą ilość połączeń z zewnątrz (jakby
    > ktoś hakował mój IP) - takie info otrzymałem :-)

    ustaw ręcznie adres ip oraz DNS np. 8.8.8.8 i 8.8.4.4 ale w systemie a
    nie
    routerze. Wygląda, że DNS routerowy idzie w kosmos. Mi też czasami to
    się
    zdarza pada też bardzo rzadko dhcp więc przy ręcznych ustawieniach nie
    mam
    takich problemów.

    To by też pingi na zewnątrz nie chodziły.

    PC

  • 13. Data: 2011-02-21 15:45:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-21 15:39, PC pisze:
> [...]
    > się
    > zdarza pada też bardzo rzadko dhcp więc przy ręcznych ustawieniach nie

    Moje routery od razu pobrały ustawienia z Połączenia Lokalnego, w tym Mac'a.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-02-21 16:03:07
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Doxent wrote in <news:ijper6$o0k$1@inews.gazeta.pl>
    > ustaw ręcznie adres ip oraz DNS np. 8.8.8.8 i 8.8.4.4 ale w systemie a nie
    > routerze. Wygląda, że DNS routerowy idzie w kosmos.

    http://blog.netia.pl/netia/entry/masz_router_zakupio
    ny_na_własną
    http://forums.comodo.com/empty-t68757.0.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 15. Data: 2011-02-21 21:37:48
    Od: "marikaz" <m...@n...com>

    > Nie, to Cisco 1800.

    Nie będzie łatwo. Zdaje się, że ustawienia przeprowadza się
    przez telnet. Przepytam kumpla, ktory ma na co dzien z tym do czynienia.
    Konkretniej w takim razie jutro.

    marikaz

  • 16. Data: 2011-02-21 22:30:35
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    animka wrote:

    > Moje routery od razu pobrały ustawienia z Połączenia Lokalnego, w tym
    > Mac'a.

    Z połączenia lokalnego panienka powiada? Mac'a tez sobie pobrały? A ten
    Mac, którego owe routery (fajnie brzmi ta liczba mnoga) to ma coś
    bardziej do adresu sprzętowego czy Macintosha? ;)

    --
    Wojtek

  • 17. Data: 2011-02-22 13:43:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-21 23:30, Wojtek pisze:

    > Z połączenia lokalnego panienka powiada? Mac'a tez sobie pobrały? A ten
    > Mac, którego owe routery (fajnie brzmi ta liczba mnoga) to ma coś
    > bardziej do adresu sprzętowego czy Macintosha? ;)

    MC karty sieciowej, który mam wpisamy w Połączeniu Lokalnym (ustawienia
    sieci).
    Routery mam dwa, z tym, że po zakupie nowego starszy odłączyłam.

    --
    animka