  • 1. Data: 2011-02-19 08:47:42
    Temat: Problem z routerem - ping działa, strony się nie ładują
    Od: daro <d...@o...pl>

    Witam, mam problem prawdopodobnie z routerem. Po pewnym czasie nie mogę
    przeglądać stron internetowych - nie ładują się. W tym momencie
    sprawdzam ping do routera - jest odpowiedź. Sprawdzam ping do stron (czy
    to przez IP czy to przez nazwę strony) - jest odpowiedź. Natomiast
    strony w przeglądarce się nie ładują. Po resecie routera wszystko wraca
    do normy i pojawia się losowo. Czasem działa pół dnia czasem po godzinie
    to samo. Co może być powodem takie usterki? Wcześniej nie było
    problemów. Czy ogromna ilość połączeń do routera "z zewnątrz" może w ten
    sposób blokować router? Dostawca internetu sugeruje właśnie dużą ilość
    połączeń z zewnątrz (jakby ktoś hakował mój IP) - takie info otrzymałem :-)
    --
    daro

  • 2. Data: 2011-02-19 12:02:27
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    To chyba logiczne, ze w takiej sytuacji uaktualniasz firmware, sprawdzasz
    inny router, etc.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-02-19 15:20:44
    Od: "marikaz" <m...@n...com>

    Użytkownik "daro" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > połączeń z zewnątrz (jakby ktoś hakował mój IP) - takie info otrzymałem :-)

    Jaki router? Producent, model i wersja firmware'u.
    Miałem do czynienia z podobnymi zjawiskami i dalo radę.
    (W razie co, będę mial pytania dodatkowe, tzw. pomocnicze hehe.)

    marikaz

  • 4. Data: 2011-02-19 22:05:31
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

> [...]
    > Dostawca internetu sugeruje właśnie dużą ilość połączeń z zewnątrz (jakby
    > ktoś hakował mój IP) - takie info otrzymałem :-)

    ustaw ręcznie adres ip oraz DNS np. 8.8.8.8 i 8.8.4.4 ale w systemie a nie
    routerze. Wygląda, że DNS routerowy idzie w kosmos. Mi też czasami to się
    zdarza pada też bardzo rzadko dhcp więc przy ręcznych ustawieniach nie mam
    takich problemów.

  • 5. Data: 2011-02-20 00:13:36
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    daro <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >połączeń z zewnątrz (jakby ktoś hakował mój IP) - takie info otrzymałem :-)

    Niech zgadne - Dlink? :)

  • 6. Data: 2011-02-20 00:47:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wejdź w ustawienia tego routera (na stronie routera ) i sobie sprawdź.
    Tak trudno sprawdzić? Może np. filtracja się włączyła.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-02-20 10:15:08
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    animka wrote:

    > ... sobie
    > sprawdź. Tak trudno sprawdzić? Może np. filtracja się włączyła.

    że co niby? i do tego sama się włączyła? ;))))

    --
    Wojtek

  • 8. Data: 2011-02-20 14:11:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-20 11:15, Wojtek pisze:

    > że co niby? i do tego sama się włączyła? ;))))

    Wiadomo, że nie sama. Tak trudno zrozumieć?

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-02-20 17:56:44
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    animka wrote:

    > Wiadomo, że nie sama. Tak trudno zrozumieć?

    A co niby oznacza użycie słówka *się* ?
    Nie żebym się czepiał ale jeśli dla kogoś polski jest językiem
    ojczystym ....

    --
    Wojtek

  • 10. Data: 2011-02-21 09:38:17
    Od: daro <d...@o...pl>

    marikaz pisze:
> [...]
    > Miałem do czynienia z podobnymi zjawiskami i dalo radę.
    > (W razie co, będę mial pytania dodatkowe, tzw. pomocnicze hehe.)

    Teraz dopiero mogłem sprawdzić bo to sprzęt w firmie. Router Cisco 1800,
    nie znam loginu do niego bo mamy tu administratora który na nic nie ma
    czasu a nam internet potrzebny. Głównie chciałem zapytać czy to może być
    uszkodzenie fizyczne routera czy raczej jakieś błędy programowe? W
    sensie czy wymienić sprzęt czy może zainteresować sie tymi połączeniami
    z zewnątrz...
    --
    d.