  • 1. Data: 2013-05-21 07:43:30
    Temat: Problem z przetwornicą MAX887
    Od: "Jan B." <g...@g...com>

    Witam.

    Zapytam bardziej doświadczonych, mam przetwornicę z tym układem na pokładzie.
    Przetwornica działa niby OK bo daje napięcie 3.3V, zasilana nią elektronika działa.
    Problem polega na tym że przetwornica pobiera 20x więcej prądu niż potrzebuje
    zasilany układ. Wnioskuję że powodem jest wzbudzanie się układu (podczas pracy
    zakłócana jest praca radioodbiornika).
    Któremu obwodowi należy zwrócić uwagę??

    http://www.maximintegrated.com/datasheet/index.mvp/i
    d/1538

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-05-22 22:50:42
    Temat: Re: Problem z przetwornicą MAX887
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Wnioskuję że powodem jest wzbudzanie się układu (podczas pracy
    > zakłócana jest praca radioodbiornika).

    Ale ona pracuje na 300kHz standardowo, to tak jakby pomiedzy LF i MF,
    wiec na jakim zakresie sieje?
    Moze w ev. board znajdziesz jakas wskazowke:
    http://datasheets.maximintegrated.com/en/ds/MAX887EV
    KIT.pdf

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2013-05-23 02:33:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> wrote in message

    > Ale ona pracuje na 300kHz standardowo, to tak jakby pomiedzy
    > LF i MF, wiec na jakim zakresie sieje?

    Szpilki o szybko narastających zboczach mają dużo harmonicznych
    w swym składzie... Podstawowa 300kHz będzie "siać" mocno na
    nieparzystych wielokrotnościach idących w megahertze....

  • 4. Data: 2013-05-24 21:48:44
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    On 21 Maj, 07:43, "Jan B." <g...@g...com> wrote:
> [...]
    > Problem polega na tym że przetwornica pobiera 20x więcej prądu niż potrzebuje

    Tzn. ile mA wchodzi a ile wychodzi?

    >Wnioskuję że powodem jest wzbudzanie się układu (podczas pracy zakłócana jest praca
    radioodbiornika).
    > Któremu obwodowi należy zwrócić uwagę??

    Cyknij zdjecie swojej rzezby.

  • 5. Data: 2013-05-25 12:25:17
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Podstawowa 300kHz będzie "siać" mocno na
    > nieparzystych wielokrotnościach idących w megahertze....

    Kolejna harmoniczne powinny byc coraz slabsze i powinny byc w rownych
    "odleglosciach". Analizatora widma to nie zastapi, ale moze cos sie da z
    tego wywnioskowac. Tak sobie gdybam.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa