  • 1. Data: 2009-06-25 14:16:57
    Temat: Problem z programem Picasa
    Od: kugel <s...@s...pl>

    Cześć
    Mam pewien problem ze zdjęciami , których edycję wykonałem za pomocą
    Picasy. Problem polega na tym , że zmiany są widoczne jedynie po otwarciu
    pliku w Picasie , a jeśli użyję innej przeglądarki to zdjęcia wyglądają
    tak jak przed edycją (czyli jeśli wyślę komuś takie zdjęcie , które np.
    było niedoświetlone i podbiłem światła aby było cokolwiek widać , to on
    jeśli otworzy takie zdjęcie za pomocą innej przeglądarki będzie , jak na
    filmie , mógł mi napisać: ciemność widzę). Jak temu zatadzić? (poza zmianą
    programu na inny)
    Za odpowiedzi z góry dziękuję!

    kugel

  • 2. Data: 2009-06-25 14:42:00
    Temat: Re: Problem z programem Picasa
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Problem polega na tym , że zmiany są widoczne jedynie po
    > otwarciu pliku w Picasie , a jeśli użyję innej przeglądarki to zdjęcia
    > wyglądają tak jak przed edycją

    To jest jedna z największych zalet Picasy. Zmiany są virtualne i w
    każdej chwili możesz je cofnąć. Jak chcesz je zatwierdzić to masz do
    tego ikonkę Eksportuj i zrobisz wtedy kopię zdjęcia uwzględniającą
    wszystkie modyfikacje (oryginał dalej będzie nietknięty).

    Druga możliwość to użycie opcji Zapisz (z menu plik).

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 3. Data: 2009-06-25 19:14:04
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "kugel" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > filmie , mógł mi napisać: ciemność widzę). Jak temu zatadzić? (poza zmianą

    Wystarczy zaznaczyć zdjęcie i wcisnąć CTRL + S ;)
    Oryginał zostanie przeniesiony do ukrytego katalogu o nazwie chyba ORYGINALS
    i pozostanie tam do czasu obrobianej zapisanej pozostania fotki w katalogu.
    JDJ

  • 4. Data: 2009-06-25 19:19:56
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "JackDeJack" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oryginał zostanie przeniesiony do ukrytego katalogu o nazwie chyba
    > ORYGINALS i pozostanie tam do czasu obrobianej zapisanej pozostania fotki

    Miało być:
    do czasu pozostania w katalogu obrobionej / zapisanej fotki