  • 1. Data: 2017-01-25 19:23:27
    Temat: Problem z miejscami parkingowymi rozwiązany;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.cda.pl/video/5138664d

  • 2. Data: 2017-01-25 19:52:34
    Temat: Re: Problem z miejscami parkingowymi rozwiązany;)
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    <news:acfa3db5-42ca-45cc-969c-1e9aa35ea483@googlegro
    ups.com>:

    > http://www.cda.pl/video/5138664d

    Fake. Zastanów sie dlaczego ;P

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-01-25 21:41:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2017 o 19:52 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    >> http://www.cda.pl/video/5138664d
    >
    > Fake. Zastanów sie dlaczego ;P

    Czemu ten to fake? - widziałem tego typu parkingi na "własne oczy"

    TG

  • 4. Data: 2017-01-25 22:01:12
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomasz Gorbaczuk w

    > Czemu ten to fake?

    Dobrze się przypatrz, kierujący wjechal wysiadł i coś przytknął do szyby, i
    samochód mu zawiozło gdzies na "dół".
    Gdy tylko platforma wróciła na poziom "zero", to znowu sie pojawił, ale tym
    razem nie do szyby tylko do tego słupka po lewej sie "tulił"
    Cała akcja trwała 3:19...

    > widziałem tego typu parkingi na "własne oczy"

    Ja też, i ciągle uważam film za fake.

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2017-01-25 22:57:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-01-25 o 22:01, 007 pisze:

> [...]
    > wróciła na poziom "zero", to znowu sie pojawił, ale tym razem nie do
    > szyby tylko do tego słupka po lewej sie "tulił" Cała akcja trwała

    Przytknięcie czegoś do szyby nie wyklucza przytknięcia czegoś do słupka.

    Od 0:29 widać coś ciemnego na szybie, w miejscu gdzie coś przytyka, może
    to po prostu zamykanie szklanych drzwi dla bezpieczeństwa? No bo w
    którym momencie uruchomić procedurę opuszczania platformy tak żeby ktoś
    tam nie wpadł?

  • 6. Data: 2017-01-25 23:27:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Gdy tylko platforma wróciła na poziom "zero", to znowu sie pojawił, ale tym
    > razem nie do szyby tylko do tego słupka po lewej sie "tulił"

    0:05 - bierze bilet.
    0:40 - zamyka
    1:50 - pokazuje bilet.

    Szerlok z ciebie jak z koziej dupy trąba.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-01-26 08:57:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

> [...]

    >0:40 - zamyka
    >1:50 - pokazuje bilet.

    >Szerlok z ciebie jak z koziej dupy trąba.

    W Kyoto widzialem taki parking nawet na rowery :-)

  • 8. Data: 2017-01-26 09:49:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-26 o 08:57, Ghost pisze:

    > W Kyoto widzialem taki parking nawet na rowery :-)

    Wadą tego parkingu jest przepustowość. Bo jak procedura trwa 2 minuty,
    to jak się zbierze 15-osobowa kolejka, co by chcieli wjechać/wyjechać,
    to pół godziny czekania.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-01-26 12:37:34
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    >>> 0:40 - zamyka

    >Wadą tego parkingu jest przepustowość. Bo jak procedura trwa 2 minuty, to
    >jak się zbierze 15-osobowa kolejka, co by chcieli wjechać/wyjechać, to pół
    >godziny czekania.

    To nie są tanie parkingi i buduje się je tam gdzie cena ziemi jest bardzo
    wysoka, wiec to nie jest miejsce do parkowania dla prostych ludzi
    dojeżdżających codziennie do pracy. Nigdy nie widziałem kolejki do wjazdu
    lub wyjazdu przy takim czymś.

  • 10. Data: 2017-01-26 15:24:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >bardzo wysoka, wiec to nie jest miejsce do parkowania dla prostych
    >ludzi dojeżdżających codziennie do pracy. Nigdy nie widziałem kolejki

    No coz, jak widac jest tam ze 30 miejsc, jesli nie wiecej.
    To bedzie kolejka na godzine.

    Pod domem moze nie problem, jak lokatorzy maja rozne godziny pracy,
    ale jak sie skonczy posiedzenie zarzadu, to bedzie gorzej :-)

    No chyba, ze to przy biurowcu, gdzie firm kilka, i zarzady maja
    zebrania roznie.

    J.