    From: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z miejscami parkingowymi rozwiązany;)
    Date: Wed, 25 Jan 2017 22:01:12 +0100
    Sender: n...@i...dyndns.org.invalid

    Tomasz Gorbaczuk w
    <news:op.yum2fcnvg01fvf@l-089.harvard.local>:

    > W dniu .01.2017 o 19:52 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    >>> http://www.cda.pl/video/5138664d
    >>
    >> Fake. Zastanów sie dlaczego ;P

    > Czemu ten to fake?

    Dobrze się przypatrz, kierujący wjechal wysiadł i coś przytknął do szyby, i
    samochód mu zawiozło gdzies na "dół".
    Gdy tylko platforma wróciła na poziom "zero", to znowu sie pojawił, ale tym
    razem nie do szyby tylko do tego słupka po lewej sie "tulił"
    Cała akcja trwała 3:19...

    > widziałem tego typu parkingi na "własne oczy"

    Ja też, i ciągle uważam film za fake.

    --
    'Tom N'