  • Data: 2009-09-10 12:08:48
    Temat: Re: Problem z kolorem kwiatka - lobelia
    Od: krzysieksx <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Wrz, 12:52, Nieznajomy <j...@g...pl> wrote:

    > Gdzie wychodzi niewłaściwie?
    >
    > Bo ja na swoim monitorze widzę błękitne kwiatki.

    prosze oto link do rawa, wczytaj sobie czymkolwiek i tam jest ten
    kwiatek:

    http://tau.ceti.pl/~mokum/img_6886.cr2

    weź teraz obrazek kwiatka ze strony:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1e/L
    obelia_erinus_0.03_R.jpg

    otwórz obok siebie, i zobacz jaka różnica w kolorkach Ci wyjdzie.

    Pozdrawiam Krzysiek