  • 1. Data: 2009-09-02 19:00:19
    Temat: Problem z instalacją WIN XP
    Od: Lewy <l...@g...com>

    Witam

    Panowie, mam problem z instalacją Windows XP z którym dręczę się od
    1,5 miesiąca. Mianowicie, podczas instalacji windowsa pojawiają mi się
    dwa błędy :

    1) page_fault_in_non_paged_area
    2) driver_irql_not_less_or_equal

    Wszystko to dzieje się podczas ładowania plików, czyli pierwszej fazy
    instalowania systemu z cd-rom. I nie było w tym nic dziwnego, gdyby
    nie to, ze próbowałem instalacji ( win XP ( SP, SP2, SP3 ) win 2k, win
    7 ) na trzech niezależnych płytach głównych, która posiada własne
    pamięci RAM, grafikę na płycie, bądź też nie, tak z samo z sieciówką.
    Zmieniałem także CD-ROMy, monitory, a nawet podłączałem komputery do
    różnych kontaktów z napięciem ( desperacja ? :P )

    Tak jak napisałem wyżej, walczę z tym już 1,5 miesiąca i nie mam
    pomysłu. Jeśli ktoś miał podobny problem, to bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam

    Hubert "Lewy" Lewandowski

  • 2. Data: 2009-09-02 20:43:59
    Temat: Re: Problem z instalacją WIN XP
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 12:00:19 -0700 (PDT), Lewy napisał(a):

> [...]
    > Zmieniałem także CD-ROMy, monitory, a nawet podłączałem komputery do
    > różnych kontaktów z napięciem ( desperacja ? :P )

    A zasilacz zmieniałeś?

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2009-09-02 20:48:11
    Od: Lewy <l...@g...com>

    On 2 Wrz, 22:43, MadMan <m...@n...wp.pl> wrote:

    > A zasilacz zmieniałeś?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
    > JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    > ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

    Tak, każda z tych płyt głównych posiada osobny zasilacz

  • 4. Data: 2009-09-02 21:27:36
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 2 Sep 2009 13:48:11 -0700 (PDT), Lewy
    <l...@g...com> wrote:

    >Tak, każda z tych płyt głównych posiada osobny zasilacz

    a co maja wspolnego te konfiguracje? dyski? na SATA? <rs>

  • 5. Data: 2009-09-02 21:33:36
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    > 1) page_fault_in_non_paged_area
    > 2) driver_irql_not_less_or_equal

    Wygląda na to że w tych trzech komputerkach/płytach coś nawala :]
    Poprzekładaj części aż znajdziesz stabilną konstrukcję :]

    To typowy efekt problemów z podstawowymi elementami kompa czyli płyta -
    procek - ram ,

  • 6. Data: 2009-09-02 21:39:14
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Rozumiem, ze rozne systemy rodziny Windows pokazuja ten sam blad, na
    roznych plytach majacych wlasne zasilacze, kosci ram, grafiki etc... a czy
    maja swoje wlasne procesory, czy ciagle przekladasz ten sam? Skoro
    proponujesz jako winowajce prad w gniazdku to moze ja zaproponuje CPU...
    przegladalem sobie fora traktujace o tych bledach ale coz.. dotycza
    najrozniejszych przyczyn, poczynajac od zasilacza konczac wlasnie na CPU.
    Ciezka sprawa calkowicie, tym bardziej, ze sam kiedys tam mialem takie
    komunikaty, ale odnosily sie one do zlych sterow do karty dzwiekowej i
    graficznej. Nigdy natomiast nie pojawialy sie podczas instalacji/kopiowania
    i przygotowywania do instalacji... bardzo dziwne, jakby cos bylo uwalone na
    plycie, tyle ze sprawdzasz na kilku. Jakby cos bylo uwalone z sama instalka,
    tyle ze sprawdzasz na kilku. No to sie kupy ni czego innego nie trzyma.
    Widze ze masz problem podobny kalibrem do mojego kiedys dawno temu,
    kiedy to sformatowalem dysk niskopoziomowo z poziomu biosu i po podlaczeniu
    go do innego kompa, utworzerniu nowych patrycji, zgraniu danych i
    podlaczeniu do wlasciwego kompa mial te same dane i stare patrycje sprzed
    niskopoziomowego formatu hahahah....

    Pomysle nad tym jeszcze i jakby co dam znac... poki co probuj dalej.

  • 7. Data: 2009-09-03 04:27:06
    Od: Lewy <l...@g...com>

    On 2 Wrz, 23:39, "Gamariel" <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > niskopoziomowego formatu hahahah....
    >
    > Pomysle nad tym jeszcze i jakby co dam znac... poki co probuj dalej.

    CPU również posiadają własne... po prostu pomysły mi się skończyły
    już... a zarazem szlag mnie trafia ;-)

  • 8. Data: 2009-09-03 05:31:39
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 13:48:11 -0700 (PDT), Lewy napisał(a):

    > Tak, każda z tych płyt głównych posiada osobny zasilacz

    A nie masz może dostępu do UPSa? Może napięcie w gniazdku spada i wtedy
    takie coś się dzieje, chociaż w zasadzie zasilacz powinien to
    kompensować. UPS na pewno skompensuje.

  • 9. Data: 2009-09-03 06:19:39
    Temat: Re: Problem z instalacj? WIN XP
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > CPU również posiadają własne... po prostu pomysły mi się skończyły
    > już... a zarazem szlag mnie trafia ;-)

    Tzn masz trzy *ROZNE* zestawy, ktorych nic ze soba nie laczy a mimo to trzy
    *ROZNE* wersje windows wieszaja? Moja teoria to trzy uszkodzone zestawy z
    demobilu, moze byc jeszcze krzywe gniazdko i klatwa ale to pierwsze
    najbardziej prawdopodobne.

    --
    pozdr

  • 10. Data: 2009-09-03 18:06:11
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Lewy" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > Panowie, mam problem z instalacją Windows XP z którym dręczę się od
    > 1,5 miesiąca. Mianowicie, podczas instalacji windowsa pojawiają mi się
    > dwa błędy :

    Uruchom na jakims LiveCD i potestuj

    pozdrawiam
    Michal