  • 1. Data: 2009-09-02 18:59:43
    Temat: pomocy jaki zasilacz?
    Od: "Kedarby" <a...@h...pl>

    Witam!
    skladam sobie komputer pod gry o podzespolach ponizej:
    Intel Core i7 920 2,66
    Gigabyte GA-EX58-UD3R

    Corsair DDR3 3x 1GB 1333MHz CL9 XMS Core i7

    GeForce with CUDA GTX 275 Gigabyte 896MB

    Samsung SpinPoint F1 1 TB

    i teraz moje pytanie jaki zasilacz wybrac:
    1) Chieftec (CFT-600-14CS) 600W
    2) Corsair CMPSU-650TXEU - 650W

    a moze cos innego w tej cenie czyli kolo 350 zl

    zalozony feel 500 chodzi ale przy grach wylacza kompa:(

    dziekuje za pomoc

    --
    podpis1

  • 2. Data: 2009-09-02 19:39:50
    Temat: Re: pomocy jaki zasilacz?
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Moje PS3 ma max pobor mocy 140W dziecioku jak gra moj syn z 3 kolesiami
    w Need For Speed na FullHD !

    Kup sobie mikrofalowke albo wsadz swoj tepy leb do niej.

  • 3. Data: 2009-09-03 14:29:19
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 02-09-2009 o 20:59 Kedarby napisał na pl.comp.pecet:

    > 2) Corsair CMPSU-650TXEU - 650W
    Nie ulega wątpliwości, że Corsair. Bardzo dobry wybór.

    > a moze cos innego w tej cenie czyli kolo 350 zl
    Mogłoby być coś innego, ale po co?

    > zalozony feel 500 chodzi ale przy grach wylacza kompa:(
    Ciesz się, że mu zabezpieczenia wytrzymują bo zabrałby Ci
    całego kompa.

    --
    Wiesław
    Opera Mail