  • Data: 2009-01-26 14:23:02
    Temat: Re: Problem z hamulcami - pytanie
    Od: m...@h...co.uk szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Jan, 10:38, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Elou!<t...@g...com> wrote in message

    > Jakos slabo dzis kontaktuje. Moja rada: jesli zaspokoiles juz potrzebe
    > podlubiania i nie znajdujesz przyczyny opisanego zjawiska - zwroc sie do
    > dobrego warsztatu, chocby ze wzgledu na mozliwosc podpiecia pompy z innego
    > moto. Ja, uznawszy ze nie jestem techniczna noga i mam duzo wolnego czasu,
    > tez przechodzilem zabawy z kupowaniem drugiego kompletu zaciskow,
    > czyszczenie, przekladki itp. W koncu ogarnac i opanowac problem pomogl,
    > (/reklama on) znany grupowiczom, serwis:www.demczuk.pl(/reklama off).
> [...]

    Elo,

    Dzieks za zbior pytan wartych zadania samemu sobie,
    Tak na szybko:
    - smarowanie uszczelek silikonem? nigdy o tym nie slyszalem i haynes
    tez nie slyszal.

    Do serwisu p. Demczuka mam z 2.5tys km wiec slaba opcja ;]

    Ale mam pare pomylsow.
    Jak zrobie (daj boze) to dam znac o sukcesie.

    Pozdrawiam,
    mt