  • Data: 2009-01-26 10:38:46
    Temat: Re: Problem z hamulcami - pytanie
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    <t...@g...com> wrote in message
    news:1c49befc-18f7-4216-bd62-

    > Motor tak jak kilka postow wyzej napisalem to GSX750F K2. Zakladam
    > niesmialo ze tloczki mam ok, wiec moze wystarczy zestaw naprawczy
    > pompy? Czy do zdaje egzamin czy lepiej kupowac nowa (podobno drozyzna
    > troche) ?

    Jakos slabo dzis kontaktuje. Moja rada: jesli zaspokoiles juz potrzebe
    podlubiania i nie znajdujesz przyczyny opisanego zjawiska - zwroc sie do
    dobrego warsztatu, chocby ze wzgledu na mozliwosc podpiecia pompy z innego
    moto. Ja, uznawszy ze nie jestem techniczna noga i mam duzo wolnego czasu,
    tez przechodzilem zabawy z kupowaniem drugiego kompletu zaciskow,
    czyszczenie, przekladki itp. W koncu ogarnac i opanowac problem pomogl,
    (/reklama on) znany grupowiczom, serwis: www.demczuk.pl (/reklama off).
    Jesli zas chcesz walczyc dalej to sprobuj odpowiedziec sobie na nastepujace
    pytania:
    - czy przy skladaniu posmarowales uszczelniacze tloczkow silikonem czy
    skladales na sucho?
    - czy zuzycie klockow hamulcowych jest symetryczne i rowne na calej
    dlugosci?
    - czy przy hamowaniu tarcze hamulcowe (zapewnie plywajace) nie sa
    "przesuwane" wzgledem zacisku?
    - czy, wreszcie, grubosc tarcz nie jest ponizej minimum (tarcze powinne miec
    nabita te wartosc)?
    - czy odpowietrzales uklad hamulcowy tylko odpowietrznikami czy takze "na
    gorze" - sruba mocujaca przewody przy pompie?
    Warto tez poczytac opinie na forach uzytkownikow. Suzuki nie slynie raczej z
    bezkompromisowosci gdy chodzi o jakosc. Gdy pare lat temu ujezdzalem
    protoplaste Twojego moturka, czyli Imbryka GSX750F, hamulce toto mialo
    bardzo "drewniane", w sensie, trudne do wyczucia i zupelnie nieprzystajace
    do chyzosci Imbryka, zwlaszcza po osiagnieciu pelnej ladownosci. Nie pomogla
    wymiana przewodow na "stalowy oplot", proby dobrania przyzwoitszych klockow
    tez spelzly na niczym. Ot, najtansze moto w swojej klasie.
    Tasme teflonowa darowalbym sobie. Cepeliada.

    PS BTW: czy slyszal ktos kiedys *ondziarza narzekajacego na hamulce?
    Pytamboniewiem.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955