  • Data: 2009-01-26 22:36:16
    Temat: Re: Problem z hamulcami - pytanie
    Od: Marek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@h...co.uk pisze:
    > Witam,
    >
    > Pytanie do znawcow tematu.
    >
    > Mam problem z hamulcami - mianowicie dzwignia hamulca jest miekka -
    > milion sposobow na odpowietrzanie nie podzialalo. Po wszystkim
    > postanowilem oddac motor do mechanika - ten odpowietrzyl "na ile mogl"
    > i powiedzial mi ze to pompa juz nie dziala tak jak powinna.
    >
    > Po zacisnieciu przewodow zaraz za zaciskami (metalowym "zaciskaczem")
    > - dzwignia hamulca jest twarda jak stal. Po zdjeciu "zaciskacza" (sory
    > ale nie wiem jak to sie nazywa po polsku - szczypce?:) jest flaczasto
> [...]

    To może jednak pompa - dopóki testujesz na zaciśniętych przewodach tłok
    nie ma szansy się przesunąć i pompa trzyma ciśnienie. Kiedy zwolnieniu
    zaciśniętych przewodów tłok w pompie trochę się poruszy, zaczyna
    przepuszczać na przykład z powodu porysowanej/skorodowanej gładzi
    cylinderka. Wtedy może (ale nie musi) pomóc polerowanie (ja robiłem
    papierem 2000 i zieloną pastą polerską) pompy plus reparaturka.

    powodzenia,

    Marek