    From: t...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Problem z hamulcami - pytanie
    Date: Mon, 26 Jan 2009 01:02:18 -0800 (PST)

    On Jan 26, 8:18 am, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Elou!<m...@h...co.uk> wrote in message

    .googlegroups.com...

> [...]
    > sciernym) i wymiana pompy badz jej kpl bebechow. Bez "jednoczesnej" akcji
    > klopot z, miekka mniej lub bardziej, klamka pozostaje.
    > Wspomniane zaciski to czterotloczkowe Nissiny spotykane takze w starszych
    > GSXR-ach i Banditach 1200. Przewody w stalowym oplocie.
    > Jeszcze jedno: gdzie udalo Ci sie napchac teflonu w odpowietrznik i jaki byl
    > tego cel?
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef
    > & 7/4 majtasow ST 955http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
    > A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

    Elo,
    Motor tak jak kilka postow wyzej napisalem to GSX750F K2. Zakladam
    niesmialo ze tloczki mam ok, wiec moze wystarczy zestaw naprawczy
    pompy? Czy do zdaje egzamin czy lepiej kupowac nowa (podobno drozyzna
    troche) ?

    @de Fresz: Kupno uzywanego zacisku ma pewna zalete: Jesli wloze
    swoje tloczki w "nowy" zacisk i bedzie ok to znaczy ze do bani jest
    stary zacisk. Jesli nie bedzie ok - to albo tloczki albo uszczelki,
    choc zawsze jest ryzyko ze "nowy" zacisk nie teges.

    Pozd,
    mt