eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProblem z hamulcami - pytanie › Re: Problem z hamulcami - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Problem z hamulcami - pytanie
    Date: Mon, 26 Jan 2009 09:18:47 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <gljrl8$lic$1@news.onet.pl>
    References: <4...@w...googlegroups.com>
    <glhmoq$2fq$1@news.onet.pl>
    <1...@3...googlegroups.com>
    <glig27$dqn$1@news.onet.pl>
    <1...@3...googlegroups.com>
    <gliihn$do$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@v...googlegroups.com>
    Reply-To: "Kefir" <k...@r...pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.ikea.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1232957928 22092 192.71.68.101 (26 Jan 2009 08:18:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jan 2009 08:18:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:586662
    [ ukryj nagłówki ]

    Elou!
    <m...@h...co.uk> wrote in message
    news:81284080-1a8f-48e5-9188-be1b0a62c815@v5g2000pre
    .googlegroups.com...

    > Ale co to oznacza ze tloczek jest przytarty? Tloczki sa nowe w lewym
    > zacisku a w prawym wypolerowane papierem 600, potem 1200.
    > Sruby maja nowe miedziane podkladki, odpowietrznik uszczelnilem tasma
    > teflonowa.

    > Wiec zalozmy ze "zapewne jeden tłoczek jest przytarty i nie opiera sie
    > o klocek/tarcze" - co mam zatem zrobic zeby to naprawic (biorac pod
    > uwage ze mam nowe w lewym i wypolerowane w prawym tloczki)?

    Motur, jaki masz motur, kolego? Otoz w takiej np (przepraszam kolegow)
    bieliznie (Triumph) siedza sobie zaciski wykazujace opisany efekt a i do
    wadliwej pompy producent byl uprzejmy sie przyznac. We wspomnianym przypadku
    pomaga czyszczenie zaciskow (raczej bym polerowal niz traktowal papierem
    sciernym) i wymiana pompy badz jej kpl bebechow. Bez "jednoczesnej" akcji
    klopot z, miekka mniej lub bardziej, klamka pozostaje.
    Wspomniane zaciski to czterotloczkowe Nissiny spotykane takze w starszych
    GSXR-ach i Banditach 1200. Przewody w stalowym oplocie.
    Jeszcze jedno: gdzie udalo Ci sie napchac teflonu w odpowietrznik i jaki byl
    tego cel?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955
    http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
    A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: