    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z hamulcami - Sharan i ukrecone mocowanie
    Date: Sun, 2 Jan 2011 21:27:00 +0100

    *RadekNet* w wiadomości news:ifq884$kcl$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Heh.. "czarno-bialy swiat" ...

    Stwierdzenie faktu, jak auto jest niezbędne to posiadanie alternatywy w
    przypadku wypadnięcia z obiegu auta jest dalece wskazane. Jeśli nie możesz
    choć na jeden dzień wypaść z obiegu z przyczyn losowych to masz problem.

    > Ze nie rozumiesz to wlasnie widze z Twojego posta - ale nie przejmuj sie,
    > niektorzy tak maja. O stan samochodu sie nie martw - na pewno nie jezdzi w
    > Twojej okolicy.

    Z tym jeździ to uważaj, nie wiadomo jak długo.

    > A do rzeczy i bez zlosliwosci - jak czesto rozbierasz hamulce w swoim
    > samochodzie? Kupilem go 2 lata temu - klocki nie wymagaly wymiany, wiec
    > nie ruszalem. Widac ktos wczesniej zle nasmarowal lub nie nasmarowal i sie
    > zapieklo. A ze przy odkrecaniu sie ukrecilo...coz, atleta nie jestem.
    > Druga prowadnica wyszla bez problemu, ale tez wymagala
    > czyszczenia.

    Pytasz jak często rozbieram i to jest niby bez złośliwości? Oczekujesz że
    napisze nigdy lub że co rano?

    > Dzieki, nie musisz mnie pocieszac, postaram sie to jakos przelknac i
    > jednak samemu jeszcze raz rozebrac hamulce jak jutro kupie jarzmo.

    Spieprzyłeś coś co nie jest łatwe do spieprzenia, zadajesz pytania jakbyś
    był niespełna rozumu... I to nie złośliwość z mojej strony, ja tylko w
    swojej naiwności sądziłem że swoją głupote dostrzeżesz i wykażesz się
    minimum rozsądku, ale srodze się pomyliłem :-/

    Pozdr

    PS. Jak odkręcisz śruby mocujące jarzmo to niebieskie coś na gwincie, to nie
    kredka, tylko ma to jakąś funkcje - tak tylko nadmieniam, ale jak widze to
    Ty tu jesteś ekspertem... tu możesz dopatrywać się zlośliwości :-)