  • Data: 2011-01-02 22:52:57
    Temat: Re: Problem z hamulcami - Sharan i ukrecone mocowanie
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2011 22:42, Przembo pisze:

    > U mnie niestety pare lat temu też zaszła konieczność wymiany prowadnicy,
    > pęknięta gumka zrobiła swoje. Wymieniałem tylko koło, zobaczyłem jak
    > wygląda tarcza hamulcowa i skończyło się skuteczną naprawą choć była ona
    > z zaskoczenia. Ale w jednym masz racje, hamulce to najczęsćiej klocki i
    > tarcze, rzadziej płyn, a problemy z pracą zacisku to już w ogóle margines.

    Jakby mi zjadalo klocki to bym zauwazyl. Gumka tez byla na oko dobra,
    wiec nie bylo podejzen. W ruch poszedl WD40, zalozylem klucz i krece z
    wieksza sila cieszac sie, ze idzie .. no i poszlo. Stawiam na to, ze
    wczesniej przy wymianie klockow tego nie nasmarowali w irlandzkim serwisie.

    > Czy ja mam poważnie uszkodzone auto i będe nim jeździł?
    > Jeśli chcesz coś napisać to się nie krępuj.

    Lubisz jak na Ciebie napadaja? W swojej nawnosci liczylem na odpowiedzi
    mniej wiecej takie jak nizej napisales.

    > Teroretycznie to tylne hamulce pracują słabiej, jak będziesz jechał
    > delikatnie to będzie ok, ale jak Twój limit pecha się jeszcze nie
    > wyczerpał będzie niebezpiecznie.

    Przy gwaltownych hamowaniach na osiedlowej uliczce zacisk zachwuje sie
    prawidlowo.

    > Z poradników i porad to ja przeważnie korzystam, a nie pisze - mam taki
    > głupi może zwyczaj że generalnie korzystam z rad mądrzejszych i bardziej
    > doświadczonych od siebie...

    Takoz i ja. Dla tego napisalem pierwszego posta, zreflektowalem sie, ze
    dluzsze jezdzenie jest nierozsadne i tylko do sklepu pojade i z kobita 3
    km do pracy...mam nadzieje, ze to beda miec w rozsadnej cenie, bo
    inaczej to proszenie sasiada o wypad na odlegly szrot. Grrr.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com