-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!n
ewsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "uPemek" <...@...x>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z bardzo d?ugim czasem rozgrzewania si? silnika
Date: Sat, 15 Dec 2012 13:24:23 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <kahq57$2j4$1@node1.news.atman.pl>
References: <kad97f$imd$1@node1.news.atman.pl> <kadtlt$r75$1@news.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: public-gprs7858.centertel.pl
X-Trace: node1.news.atman.pl 1355574247 2660 87.96.30.178 (15 Dec 2012 12:24:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Dec 2012 12:24:07 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Antivirus: avast! (VPS 121125-0, 2012-11-25), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2476152
[ ukryj nagłówki ]scobowski <s...@i...pl> naskrobał(a):
> W dniu 2012-12-13 20:10, uPemek pisze:
>> Cze??,
>> Jestem u?ytkownikiem Audi S6 4.2 (silnik AEC) i autko ma niestety spor?
>> wad?, a mianowicie bardzo d?ugi czas rozgrzewania si? silnika. Termostat
>> jest nowy i sprawny, pompa wody oraz wisko r?wnie?. Czy kto? mia?by mo?e
>> jakie? sugesti? co jeszcze sprawdzi?? Lub mo?e co jest bol?czk? tych
>> silnik?w?
>> Przy obecnych temperaturach oscyluj?cych minimalnie poni?ej 0st.C silnik
>> osi?ga normaln? temperatur? po 5-6km mimo nawiewu ustawionego na 18st.C,
>> chyba jednak co? jest nie tak, tylko jak okre?li? co?
>> Pozdr
> W życiu nie uwierzysz: masz niesprawny (i nieważne, że nowy) termostat
> (zakładając, że przez "normalna temperatura" rozumiesz 90 stC na wskaźniku
> temp. płynu chłodzącego, a owe 5km pokonujesz w mieście, w
> korku). Chyba, że one 5km robisz, wyjechawszy spod domu wprost na
> krajowkę i jedziesz 90km/h - wtenczas i po 12km będziesz miał zimny
> silnik (a na pewno chłodnicę :) )
Jazda w korku, gdzie poprzednie auto grzało się po 1-1,5km w pododbnych
warunkach.
PS. Stary termostat, podobnie jak nowy są sprawne, to pewne - potrzebuję
sugestii co poza najbardziej oczywistymi elementami może mieć tu znaczenie.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.12.12 13:35 uPemek
- 15.12.12 22:24 Arbiter
- 15.12.12 22:25 Arbiter
- 16.12.12 10:19 uPemek
- 16.12.12 21:04 s...@g...com
- 16.12.12 23:20 scobowski
- 17.12.12 01:21 Tomasz Pyra
- 17.12.12 01:26 Tomasz Pyra
- 17.12.12 20:48 uPemek
- 17.12.12 21:05 uPemek
- 19.12.12 00:52 uPemek
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-10-16 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-10-16 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 imigranci
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-16 Białystok => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-10-16 Namierzanie telefonu - Andrychów cd.
- 2024-10-16 Katowice => QA Inżynier <=
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-16 Białystok => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-16 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-10-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=