eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z bardzo długim czasem rozgrzewania się silnikaRe: Problem z bardzo d?ugim czasem rozgrzewania si? silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!n
    ewsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "uPemek" <...@...x>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z bardzo d?ugim czasem rozgrzewania si? silnika
    Date: Sat, 15 Dec 2012 13:24:23 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <kahq57$2j4$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kad97f$imd$1@node1.news.atman.pl> <kadtlt$r75$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs7858.centertel.pl
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1355574247 2660 87.96.30.178 (15 Dec 2012 12:24:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Dec 2012 12:24:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 121125-0, 2012-11-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2476152
    [ ukryj nagłówki ]

    scobowski <s...@i...pl> naskrobał(a):
    > W dniu 2012-12-13 20:10, uPemek pisze:
    >> Cze??,
    >> Jestem u?ytkownikiem Audi S6 4.2 (silnik AEC) i autko ma niestety spor?
    >> wad?, a mianowicie bardzo d?ugi czas rozgrzewania si? silnika. Termostat
    >> jest nowy i sprawny, pompa wody oraz wisko r?wnie?. Czy kto? mia?by mo?e
    >> jakie? sugesti? co jeszcze sprawdzi?? Lub mo?e co jest bol?czk? tych
    >> silnik?w?
    >> Przy obecnych temperaturach oscyluj?cych minimalnie poni?ej 0st.C silnik
    >> osi?ga normaln? temperatur? po 5-6km mimo nawiewu ustawionego na 18st.C,
    >> chyba jednak co? jest nie tak, tylko jak okre?li? co?
    >> Pozdr
    > W życiu nie uwierzysz: masz niesprawny (i nieważne, że nowy) termostat
    > (zakładając, że przez "normalna temperatura" rozumiesz 90 stC na wskaźniku
    > temp. płynu chłodzącego, a owe 5km pokonujesz w mieście, w
    > korku). Chyba, że one 5km robisz, wyjechawszy spod domu wprost na
    > krajowkę i jedziesz 90km/h - wtenczas i po 12km będziesz miał zimny
    > silnik (a na pewno chłodnicę :) )

    Jazda w korku, gdzie poprzednie auto grzało się po 1-1,5km w pododbnych
    warunkach.

    PS. Stary termostat, podobnie jak nowy są sprawne, to pewne - potrzebuję
    sugestii co poza najbardziej oczywistymi elementami może mieć tu znaczenie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: