eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!l8g2000yqh.googlegroups.com!no
    t-for-mail
    From: rzymo <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Date: Sun, 5 Dec 2010 07:55:22 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 17
    Message-ID: <b...@l...googlegroups.com>
    References: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl> <idfq7p$eso$1@news.net.icm.edu.pl>
    <idfqmq$te0$1@news.onet.pl> <idfr6h$eso$3@news.net.icm.edu.pl>
    <idftl0$ram$1@mx1.internetia.pl> <idfthe$eso$12@news.net.icm.edu.pl>
    <idfuhq$c1$1@mx1.internetia.pl> <idg902$mki$3@news.net.icm.edu.pl>
    <4cfba92c$1@news.home.net.pl> <idgc26$mki$6@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.238.11.243
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1291564522 11975 127.0.0.1 (5 Dec 2010 15:55:22 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 15:55:22 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l8g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=89.238.11.243;
    posting-account=Ah-KvgoAAAADE0fE03-GYSVhcVrCGZQs
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0b6) Gecko/20100101
    Firefox/4.0b6,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331688
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Gru, 16:42, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    > (...)
    > Jak może być wszystko jedno, jak inny prąd ładowania daje prostownik a
    > inny alternator. Jak jedziesz, to masz włączone odbiorniki prądu...

    Mam włączone, ale co z tego? Akumulatorowi jest w zasadzie wszystko
    jedno, czy w danej chwili doładowuje go prąd 1A/5A/10A.
    Normalnym jest, że jak bilans energetyczny w aucie mam ujemny, to co
    jakiś czas doładowuję akumulator. To że ma zaślepione korki w niczym
    nie przeszkadza. Natomiast gazowaniu/nadmiernemu wzrostowi temperatury
    można zapobiec używając prostownika, który ograniczy napięcie.

    Tak czytam Twoje wypowiedzi i nie mogę się domyślić o co Tobie chodzi
    z tą niemożnością ładowania... :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: