-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!l8g2000yqh.googlegroups.com!no
t-for-mail
From: rzymo <r...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
Date: Sun, 5 Dec 2010 07:55:22 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 17
Message-ID: <b...@l...googlegroups.com>
References: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl> <idfq7p$eso$1@news.net.icm.edu.pl>
<idfqmq$te0$1@news.onet.pl> <idfr6h$eso$3@news.net.icm.edu.pl>
<idftl0$ram$1@mx1.internetia.pl> <idfthe$eso$12@news.net.icm.edu.pl>
<idfuhq$c1$1@mx1.internetia.pl> <idg902$mki$3@news.net.icm.edu.pl>
<4cfba92c$1@news.home.net.pl> <idgc26$mki$6@news.net.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.238.11.243
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1291564522 11975 127.0.0.1 (5 Dec 2010 15:55:22 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 15:55:22 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: l8g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=89.238.11.243;
posting-account=Ah-KvgoAAAADE0fE03-GYSVhcVrCGZQs
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0b6) Gecko/20100101
Firefox/4.0b6,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331688
[ ukryj nagłówki ]On 5 Gru, 16:42, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
> (...)
> Jak może być wszystko jedno, jak inny prąd ładowania daje prostownik a
> inny alternator. Jak jedziesz, to masz włączone odbiorniki prądu...
Mam włączone, ale co z tego? Akumulatorowi jest w zasadzie wszystko
jedno, czy w danej chwili doładowuje go prąd 1A/5A/10A.
Normalnym jest, że jak bilans energetyczny w aucie mam ujemny, to co
jakiś czas doładowuję akumulator. To że ma zaślepione korki w niczym
nie przeszkadza. Natomiast gazowaniu/nadmiernemu wzrostowi temperatury
można zapobiec używając prostownika, który ograniczy napięcie.
Tak czytam Twoje wypowiedzi i nie mogę się domyślić o co Tobie chodzi
z tą niemożnością ładowania... :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.10 16:59 Filip KK
- 05.12.10 17:06 Filip KK
- 05.12.10 17:07 Filip KK
- 05.12.10 17:22 Marek P.
- 05.12.10 17:32 J.F.
- 05.12.10 17:38 J.F.
- 05.12.10 17:49 J.F.
- 05.12.10 17:50 PJ
- 05.12.10 17:50 MarcinJM
- 05.12.10 17:53 MarcinJM
- 05.12.10 18:01 J.F.
- 05.12.10 18:02 MarcinJM
- 05.12.10 18:03 to
- 05.12.10 18:05 to
- 05.12.10 18:14 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=