eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Data: 2010-12-20 09:26:14
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20 Gru, 07:41, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No i jak wezmiesz maly to nie prawda, a jak wezmiesz duzy i podlaczysz
    > bezposrednio to juz moze byc prawda.
    >
    > Odnotowales 16A, na duzym byloby powiedzmy 40A, bez dodatkowego oporu
    > kabelkow moze i 80 .. i altek tyle nie wydoli..

    alez ja sie z tym calkowicie zgadzam od samego poczatku, napisalem
    nawet:

    dyskusja zeczela sie mniej wiecej od tego (6 XII)

    "> To typowe dla całkowicie naładowanego. Ale weź taki sprawny, dobry,
    ale rozładowany
    > choćby w połowie (nie mówię nawet, że całkiem) i spróbuj wymusić na nim 16V
    > a zobaczysz, ile amperów będziesz potrzebował :)

    WS:
    >>Caly czas twierdze, ze aku moze byc ladowany duzym pradem ale tylko
    >>jesli jest (prawie)calkowicie rozladowany...
    >>Nie widze tylko mozlowosci doladowania aku po rozruchu pradem
    >>100-500A, czyli tego, co usiluje mi udowodnic m.in. Kogutek...
    >>Niezaleznie jaka moc ma alternator prad ladowania bedzi taki sam
    >>(oczywiscie zaczynajac od "wystarczajacej" mocy alternatora) "

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: