eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Data: 2010-12-18 12:56:41
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 15 Dec 2010 15:42:16 -0800 (PST), WS wrote:
    >A jak wyglada to napiecie na oscyloskopie mozesz zobaczyc np. tu:
    >http://www.zkue.ime.pw.edu.pl/download/diagnostyka_
    alternatora.pdf
    >4. Katalog przebiegów wzorcowych strona 21

    Ale to z podlaczonym akumulatorem czy bez ?
    Maszyna trojfazowa ma znacznie mniejsze tetnienia niz jednofazowa, ale
    przeciez nie 50mV. Czyli chyba z aku, a wtedy nie widzisz jakie jest
    potencjalne SEM alternatora i jaki chwilowy prad ladowania.

    >a dlaczego tak a nie wg twojej "teorii"?
    >to, ze regulator jest dwustanowy, nie oznacza, ze generuje napiecie
    >wzbudzenia o przebiegu prostokatnym i alternator daje max napiecie

    Oznacza - napiecie wzbudzenia, prad niekoniecznie.
    Tylko ze np popularny regulator Boscha wcale nie jest dwustanowy.

    >albo zero (bo jest to obciazenie o charakterze silnie indukcyjnym i
    >napiecie narasta i zanika "stopniowo"), a reguator dba o to, zeby
    >odciac wzbudzenie, zanim napiecie na wyjsciu za bardzo wzrosnie...

    Akumulator i uzwojenia robocze tez swoje doklada, i napiecie na aku i
    prad ladowania to nie jest latwa bajka.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: