eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Data: 2010-12-20 07:41:42
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 19 Dec 2010 12:47:37 -0800 (PST), WS wrote:
    >On 18 Gru, 13:10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> >No i? Dalej uwazasz, ze aku laduje sie pelna moca alternatora? (w tym
    >> >wypadku byl alternator sporo wiekszy niz w motocyklu, w koncu moto ma
    >> >aku 8Ah, astra 45Ah)
    >>
    >> No i tym kruczek - wez wiekszy aku, nie dodawaj w szereg opornosci
    >> miernika i chinskiego kabla - to ciekawe ile poplynie i jak to sie ma
    >> do wydajnosci alternatora na malych obrotach. Moze zawadzic o
    >> maksymalna wydajnosc. Co prawda jak widac juz po chwili prad spada.
    >
    >Specjalnie ladowalem maly, bo mial sie niby ladowac full pradem
    >alternatora-
    >od tego zaczela sie dyskucja: Kogutek napisal:
    >"Po rozruchu jak tylko alternator zacznie pracować prądy na
    >amperomierzu dochodzą do maksymalnych prądow jakie może dać
    >alternator."
    >Wiec usilowalem udowodnic, ze to nie jest prawda...

    No i jak wezmiesz maly to nie prawda, a jak wezmiesz duzy i podlaczysz
    bezposrednio to juz moze byc prawda.

    Odnotowales 16A, na duzym byloby powiedzmy 40A, bez dodatkowego oporu
    kabelkow moze i 80 .. i altek tyle nie wydoli..

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.12.10 09:26 WS

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: