-
11. Data: 2011-06-20 12:26:58
Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2011-06-20 14:07, Wojtek Sobociński pisze:
> Tak zrobie. Wczoraj czyscilem gazniki od gory i mam wrazenie ze po
> przedmuchaniu stracil wolne obroty, ale nie moge w ogole zrobic
> porzadnych testow dopoki nie bede mial swiec a co najwazniejsze -
> reparatury do kranika.
Jedno i drugie nie pomoze na zalewanie. Kranik moze byc na pri, a jak
zaworek iglicowy trzyma dobrze to nie przecieknie. No i nie wydaje mi
sie by kranik mogl powodowac wzbogacenie mieszanki w jednym cylindrze.
> dzialania calosci wazne jest zeby ten podcisnieniowy system zasilania w
> paliwo byl sprawny.
Tam nie ma podcisnieniowego systemu zasilania. Jest zwykly zaworek ktory
otwiera kranik i leje sie paliwo. Rownie dobrze mozesz go wymienic na
kranik z wueski, a podcisnienie z silnika zaslepic.
> Jak odpalalem z puszki to strzela z wezyka cisnienia
> a nie wiem czy mozna go po prostu zacisnac peanem i tak zostawic.
Mozna. jak wyzej.
pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
-
12. Data: 2011-06-20 12:36:52
Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>
Wojtek Sobociński napisał(a):
> a nie wiem czy mozna go po prostu zacisnac peanem i tak zostawic.
Wezyk ktory idzie od krocca ssacego? Jak go nie zaslepisz to masz
gwarantowane lewe powietrze i motur nie bedzie gadal jak trzeba.
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
-
13. Data: 2011-06-21 07:48:19
Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>
W dniu 2011-06-20 14:26, Roman Niewiarowski pisze:
> W dniu 2011-06-20 14:07, Wojtek Sobociński pisze:
>
>> Tak zrobie. Wczoraj czyscilem gazniki od gory i mam wrazenie ze po
>> przedmuchaniu stracil wolne obroty, ale nie moge w ogole zrobic
>> porzadnych testow dopoki nie bede mial swiec a co najwazniejsze -
>> reparatury do kranika.
>
> Jedno i drugie nie pomoze na zalewanie. Kranik moze byc na pri, a jak
> zaworek iglicowy trzyma dobrze to nie przecieknie. No i nie wydaje mi
> sie by kranik mogl powodowac wzbogacenie mieszanki w jednym cylindrze.
Zmiana świec pomogła (czyszczenie gaźników być może też) - silnik hula :)
>
>
> Tam nie ma podcisnieniowego systemu zasilania. Jest zwykly zaworek ktory
> otwiera kranik i leje sie paliwo. Rownie dobrze mozesz go wymienic na
> kranik z wueski, a podcisnienie z silnika zaslepic.
>
Oj, jest, jest, w każdym razie w tym modelu. Cały wieczór go wczoraj
składałem i cały czas ciekł, najpierw od razu, potem po odpaleniu, a
potem po dobrym przegazowaniu i wyłączeniu motoru. Kiedy w końcu
złożyłem go dobrze (być może) to przestał podawać paliwo - mniejsza
membrana ma 3 małe dziurki. Jeśli nie uda się jej łatwo kupić to
przerobimy wtedy kranik na grawitacyjny.
Dla zainteresowanych wrzucam linka z forum transalpa o przeróbce kranika:
http://tnij.org/mch7
--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara
-
14. Data: 2011-06-21 07:54:28
Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2011-06-21 09:48, Wojtek Sobociński pisze:
> Oj, jest, jest, w każdym razie w tym modelu. Cały wieczór go wczoraj
> składałem i cały czas ciekł, najpierw od razu, potem po odpaleniu, a
> potem po dobrym przegazowaniu i wyłączeniu motoru.
Jesli zaworek iglicowy nie trzyma to trzeba cos z tym zrobic. Ale to cos
to doprowadzenie do dzialania zaworka, a nie obchodzenie problemu.
Zakladam ze mowiac o cieknieciu masz na mysli gaznik, a nie kranik :)
pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
-
15. Data: 2011-06-21 08:16:18
Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>
W dniu 2011-06-21 09:54, Roman Niewiarowski pisze:
> W dniu 2011-06-21 09:48, Wojtek Sobociński pisze:
>
>> Oj, jest, jest, w każdym razie w tym modelu. Cały wieczór go wczoraj
>> składałem i cały czas ciekł, najpierw od razu, potem po odpaleniu, a
>> potem po dobrym przegazowaniu i wyłączeniu motoru.
>
> Jesli zaworek iglicowy nie trzyma to trzeba cos z tym zrobic. Ale to cos
> to doprowadzenie do dzialania zaworka, a nie obchodzenie problemu.
> Zakladam ze mowiac o cieknieciu masz na mysli gaznik, a nie kranik :)
Kranik cieknie, bydlak :) Gaźniki spoko, na nowych świecach odpalił od
razu, ssanie dobrze działa i zamyka się do końca, ustawianie mieszanki
po obu stronach daje efekt (zamykanie śruby składu jednego g. wcześniej
nic nie dawało), wkręca się pięknie na obroty. Zaworki iglicowe dałem
nowe jak ustawiałem poziom paliwa.
Jadę szukać membranki :)
--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara
-
16. Data: 2011-06-21 08:57:35
Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
Od: Michał V-R <m...@o...pl>
W dniu 2011-06-21 10:16, Wojtek Sobociński pisze:
> Kranik cieknie, bydlak :) Gaźniki spoko, na nowych świecach odpalił od
> razu, ssanie dobrze działa i zamyka się do końca, ustawianie mieszanki
> po obu stronach daje efekt (zamykanie śruby składu jednego g. wcześniej
> nic nie dawało), wkręca się pięknie na obroty. Zaworki iglicowe dałem
> nowe jak ustawiałem poziom paliwa.
> Jadę szukać membranki :)
Ale cieknie na zewnatrz? jak nie, to zaworki jak trzymaja to na masz jak
na pri i glowy sobie tym nie zawracaj. zaworki nie puszcza. Juz to ktos
napisal wczesniej. Sprawdz jeszcze gniazda zaworkow dla pewnosci
--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
-
17. Data: 2011-06-21 12:06:04
Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>
W dniu 2011-06-21 10:57, Michał V-R pisze:
> W dniu 2011-06-21 10:16, Wojtek Sobociński pisze:
>
>> Kranik cieknie, bydlak :) Gaźniki spoko, na nowych świecach odpalił od
>> razu, ssanie dobrze działa i zamyka się do końca, ustawianie mieszanki
>> po obu stronach daje efekt (zamykanie śruby składu jednego g. wcześniej
>> nic nie dawało), wkręca się pięknie na obroty. Zaworki iglicowe dałem
>> nowe jak ustawiałem poziom paliwa.
>> Jadę szukać membranki :)
>
> Ale cieknie na zewnatrz? jak nie, to zaworki jak trzymaja to na masz jak
> na pri i glowy sobie tym nie zawracaj. zaworki nie puszcza. Juz to ktos
> napisal wczesniej. Sprawdz jeszcze gniazda zaworkow dla pewnosci
>
Cieknie z kranika, ewidentnie. Wlasnie przywiozlem nastepny zestaw
kranikowy z larssona, tym razem do cbr 1000 '95, membrany wygladaja na
oko na takie same, wymienie te dziurawa i sie okaze.
--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara
-
18. Data: 2011-06-21 13:37:58
Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>
W dniu 2011-06-20 14:36, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> Wojtek Sobociński napisał(a):
>> a nie wiem czy mozna go po prostu zacisnac peanem i tak zostawic.
>
> Wezyk ktory idzie od krocca ssacego? Jak go nie zaslepisz to masz
> gwarantowane lewe powietrze i motur nie bedzie gadal jak trzeba.
>
Ano przerobilem to. Na szczescie sytuacje udalo sie ogarnac. Motor
sprawny :D
--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara
-
19. Data: 2011-06-21 13:40:57
Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>
W dniu 2011-06-21 10:16, Wojtek Sobociński pisze:
> W dniu 2011-06-21 09:54, Roman Niewiarowski pisze:
>> W dniu 2011-06-21 09:48, Wojtek Sobociński pisze:
>>
>>> Oj, jest, jest, w każdym razie w tym modelu. Cały wieczór go wczoraj
>>> składałem i cały czas ciekł, najpierw od razu, potem po odpaleniu, a
>>> potem po dobrym przegazowaniu i wyłączeniu motoru.
>>
>> Jesli zaworek iglicowy nie trzyma to trzeba cos z tym zrobic. Ale to cos
>> to doprowadzenie do dzialania zaworka, a nie obchodzenie problemu.
>> Zakladam ze mowiac o cieknieciu masz na mysli gaznik, a nie kranik :)
>
> Kranik cieknie, bydlak :) Gaźniki spoko, na nowych świecach odpalił od
> razu, ssanie dobrze działa i zamyka się do końca, ustawianie mieszanki
> po obu stronach daje efekt (zamykanie śruby składu jednego g. wcześniej
> nic nie dawało), wkręca się pięknie na obroty. Zaworki iglicowe dałem
> nowe jak ustawiałem poziom paliwa.
> Jadę szukać membranki :)
>
Membrankę kupiłem (ostatni blister w pudełku z zamiennikami :)).
Połapałem się wreszcie jak to powinno być złożone, wypchnąłem gumowy
trzepień od starej membrany, połączyłem obie aluminiowym łącznikiem,
posmarowałem brzegi membran (ranty) smarem silikonowym (błąd?), złożyłem
i działa. Nic nie cieknie, moto chodzi jak złoto :D
Dziękuję wszystkim za rady, na pewno wykorzystam je przy następnej okazji.
Pozdro
--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara