eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProblem z Trampkiem c.d.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 11. Data: 2011-06-20 12:26:58
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-20 14:07, Wojtek Sobociński pisze:

    > Tak zrobie. Wczoraj czyscilem gazniki od gory i mam wrazenie ze po
    > przedmuchaniu stracil wolne obroty, ale nie moge w ogole zrobic
    > porzadnych testow dopoki nie bede mial swiec a co najwazniejsze -
    > reparatury do kranika.

    Jedno i drugie nie pomoze na zalewanie. Kranik moze byc na pri, a jak
    zaworek iglicowy trzyma dobrze to nie przecieknie. No i nie wydaje mi
    sie by kranik mogl powodowac wzbogacenie mieszanki w jednym cylindrze.

    > dzialania calosci wazne jest zeby ten podcisnieniowy system zasilania w
    > paliwo byl sprawny.

    Tam nie ma podcisnieniowego systemu zasilania. Jest zwykly zaworek ktory
    otwiera kranik i leje sie paliwo. Rownie dobrze mozesz go wymienic na
    kranik z wueski, a podcisnienie z silnika zaslepic.

    > Jak odpalalem z puszki to strzela z wezyka cisnienia
    > a nie wiem czy mozna go po prostu zacisnac peanem i tak zostawic.

    Mozna. jak wyzej.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.
    Cos Jesus he knows me And he knows I'm right


  • 12. Data: 2011-06-20 12:36:52
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Wojtek Sobociński napisał(a):
    > a nie wiem czy mozna go po prostu zacisnac peanem i tak zostawic.

    Wezyk ktory idzie od krocca ssacego? Jak go nie zaslepisz to masz
    gwarantowane lewe powietrze i motur nie bedzie gadal jak trzeba.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead
    Krakuf


  • 13. Data: 2011-06-21 07:48:19
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-06-20 14:26, Roman Niewiarowski pisze:
    > W dniu 2011-06-20 14:07, Wojtek Sobociński pisze:
    >
    >> Tak zrobie. Wczoraj czyscilem gazniki od gory i mam wrazenie ze po
    >> przedmuchaniu stracil wolne obroty, ale nie moge w ogole zrobic
    >> porzadnych testow dopoki nie bede mial swiec a co najwazniejsze -
    >> reparatury do kranika.
    >
    > Jedno i drugie nie pomoze na zalewanie. Kranik moze byc na pri, a jak
    > zaworek iglicowy trzyma dobrze to nie przecieknie. No i nie wydaje mi
    > sie by kranik mogl powodowac wzbogacenie mieszanki w jednym cylindrze.

    Zmiana świec pomogła (czyszczenie gaźników być może też) - silnik hula :)

    >
    >
    > Tam nie ma podcisnieniowego systemu zasilania. Jest zwykly zaworek ktory
    > otwiera kranik i leje sie paliwo. Rownie dobrze mozesz go wymienic na
    > kranik z wueski, a podcisnienie z silnika zaslepic.
    >

    Oj, jest, jest, w każdym razie w tym modelu. Cały wieczór go wczoraj
    składałem i cały czas ciekł, najpierw od razu, potem po odpaleniu, a
    potem po dobrym przegazowaniu i wyłączeniu motoru. Kiedy w końcu
    złożyłem go dobrze (być może) to przestał podawać paliwo - mniejsza
    membrana ma 3 małe dziurki. Jeśli nie uda się jej łatwo kupić to
    przerobimy wtedy kranik na grawitacyjny.
    Dla zainteresowanych wrzucam linka z forum transalpa o przeróbce kranika:
    http://tnij.org/mch7

    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91, stara ale jara


  • 14. Data: 2011-06-21 07:54:28
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-21 09:48, Wojtek Sobociński pisze:

    > Oj, jest, jest, w każdym razie w tym modelu. Cały wieczór go wczoraj
    > składałem i cały czas ciekł, najpierw od razu, potem po odpaleniu, a
    > potem po dobrym przegazowaniu i wyłączeniu motoru.

    Jesli zaworek iglicowy nie trzyma to trzeba cos z tym zrobic. Ale to cos
    to doprowadzenie do dzialania zaworka, a nie obchodzenie problemu.
    Zakladam ze mowiac o cieknieciu masz na mysli gaznik, a nie kranik :)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.
    Cos Jesus he knows me And he knows I'm right


  • 15. Data: 2011-06-21 08:16:18
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-06-21 09:54, Roman Niewiarowski pisze:
    > W dniu 2011-06-21 09:48, Wojtek Sobociński pisze:
    >
    >> Oj, jest, jest, w każdym razie w tym modelu. Cały wieczór go wczoraj
    >> składałem i cały czas ciekł, najpierw od razu, potem po odpaleniu, a
    >> potem po dobrym przegazowaniu i wyłączeniu motoru.
    >
    > Jesli zaworek iglicowy nie trzyma to trzeba cos z tym zrobic. Ale to cos
    > to doprowadzenie do dzialania zaworka, a nie obchodzenie problemu.
    > Zakladam ze mowiac o cieknieciu masz na mysli gaznik, a nie kranik :)

    Kranik cieknie, bydlak :) Gaźniki spoko, na nowych świecach odpalił od
    razu, ssanie dobrze działa i zamyka się do końca, ustawianie mieszanki
    po obu stronach daje efekt (zamykanie śruby składu jednego g. wcześniej
    nic nie dawało), wkręca się pięknie na obroty. Zaworki iglicowe dałem
    nowe jak ustawiałem poziom paliwa.
    Jadę szukać membranki :)


    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91, stara ale jara


  • 16. Data: 2011-06-21 08:57:35
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-06-21 10:16, Wojtek Sobociński pisze:

    > Kranik cieknie, bydlak :) Gaźniki spoko, na nowych świecach odpalił od
    > razu, ssanie dobrze działa i zamyka się do końca, ustawianie mieszanki
    > po obu stronach daje efekt (zamykanie śruby składu jednego g. wcześniej
    > nic nie dawało), wkręca się pięknie na obroty. Zaworki iglicowe dałem
    > nowe jak ustawiałem poziom paliwa.
    > Jadę szukać membranki :)

    Ale cieknie na zewnatrz? jak nie, to zaworki jak trzymaja to na masz jak
    na pri i glowy sobie tym nie zawracaj. zaworki nie puszcza. Juz to ktos
    napisal wczesniej. Sprawdz jeszcze gniazda zaworkow dla pewnosci



    --
    Pozdrawiam
    Michal V-R
    gg 9409047
    ----------------------------------------
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
    ----------------------------------------


  • 17. Data: 2011-06-21 12:06:04
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-06-21 10:57, Michał V-R pisze:
    > W dniu 2011-06-21 10:16, Wojtek Sobociński pisze:
    >
    >> Kranik cieknie, bydlak :) Gaźniki spoko, na nowych świecach odpalił od
    >> razu, ssanie dobrze działa i zamyka się do końca, ustawianie mieszanki
    >> po obu stronach daje efekt (zamykanie śruby składu jednego g. wcześniej
    >> nic nie dawało), wkręca się pięknie na obroty. Zaworki iglicowe dałem
    >> nowe jak ustawiałem poziom paliwa.
    >> Jadę szukać membranki :)
    >
    > Ale cieknie na zewnatrz? jak nie, to zaworki jak trzymaja to na masz jak
    > na pri i glowy sobie tym nie zawracaj. zaworki nie puszcza. Juz to ktos
    > napisal wczesniej. Sprawdz jeszcze gniazda zaworkow dla pewnosci
    >

    Cieknie z kranika, ewidentnie. Wlasnie przywiozlem nastepny zestaw
    kranikowy z larssona, tym razem do cbr 1000 '95, membrany wygladaja na
    oko na takie same, wymienie te dziurawa i sie okaze.

    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91, stara ale jara


  • 18. Data: 2011-06-21 13:37:58
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-06-20 14:36, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > Wojtek Sobociński napisał(a):
    >> a nie wiem czy mozna go po prostu zacisnac peanem i tak zostawic.
    >
    > Wezyk ktory idzie od krocca ssacego? Jak go nie zaslepisz to masz
    > gwarantowane lewe powietrze i motur nie bedzie gadal jak trzeba.
    >

    Ano przerobilem to. Na szczescie sytuacje udalo sie ogarnac. Motor
    sprawny :D

    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91, stara ale jara


  • 19. Data: 2011-06-21 13:40:57
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-06-21 10:16, Wojtek Sobociński pisze:
    > W dniu 2011-06-21 09:54, Roman Niewiarowski pisze:
    >> W dniu 2011-06-21 09:48, Wojtek Sobociński pisze:
    >>
    >>> Oj, jest, jest, w każdym razie w tym modelu. Cały wieczór go wczoraj
    >>> składałem i cały czas ciekł, najpierw od razu, potem po odpaleniu, a
    >>> potem po dobrym przegazowaniu i wyłączeniu motoru.
    >>
    >> Jesli zaworek iglicowy nie trzyma to trzeba cos z tym zrobic. Ale to cos
    >> to doprowadzenie do dzialania zaworka, a nie obchodzenie problemu.
    >> Zakladam ze mowiac o cieknieciu masz na mysli gaznik, a nie kranik :)
    >
    > Kranik cieknie, bydlak :) Gaźniki spoko, na nowych świecach odpalił od
    > razu, ssanie dobrze działa i zamyka się do końca, ustawianie mieszanki
    > po obu stronach daje efekt (zamykanie śruby składu jednego g. wcześniej
    > nic nie dawało), wkręca się pięknie na obroty. Zaworki iglicowe dałem
    > nowe jak ustawiałem poziom paliwa.
    > Jadę szukać membranki :)
    >

    Membrankę kupiłem (ostatni blister w pudełku z zamiennikami :)).
    Połapałem się wreszcie jak to powinno być złożone, wypchnąłem gumowy
    trzepień od starej membrany, połączyłem obie aluminiowym łącznikiem,
    posmarowałem brzegi membran (ranty) smarem silikonowym (błąd?), złożyłem
    i działa. Nic nie cieknie, moto chodzi jak złoto :D
    Dziękuję wszystkim za rady, na pewno wykorzystam je przy następnej okazji.
    Pozdro

    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91, stara ale jara

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: