eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProblem z Trampkiem c.d.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 1. Data: 2011-06-19 11:59:26
    Temat: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    Zaworki iglicowe zmienione, gaźnik przedmuchany, dysze czyste. Poziom
    paliwa ustawiłem dokładnie na 7mm (wg manuala). Różnice na pływakach
    były raptem o milimetr na każdym. Niestety problem występuje dalej -
    wykręciłem świece, jedna jest ok (kawa z mlekiem) druga zapaprana na
    czarno. Spróbowałem wsadzić moje stare świece od tenery (identyczne jak
    w trampku) ale zrobiło się tylko gorzej. Wkręcenie do końca śruby składu
    mieszanki daje efekt tylko w jednym gaźniku (cylinder z czystą świecą) a
    w drugim żadnego.
    Jutro kupuję nowe świece (i reparaturę do kranika bo ktoś dorabiał
    chałupniczo membranę) ale czy jest sens je wkładać jeśli jedna się nie
    wygrzeje?
    Gdzie szukać dalej? Cewka? Moduł zapłonowy?

    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91, stara ale jara


  • 2. Data: 2011-06-19 17:10:42
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-19 13:59, Wojtek Sobociński pisze:
    > Zaworki iglicowe zmienione, gaźnik przedmuchany, dysze czyste. Poziom
    > paliwa ustawiłem dokładnie na 7mm (wg manuala). Różnice na pływakach
    > były raptem o milimetr na każdym. Niestety problem występuje dalej -
    > wykręciłem świece, jedna jest ok (kawa z mlekiem) druga zapaprana na
    > czarno. Spróbowałem wsadzić moje stare świece od tenery (identyczne jak
    > w trampku) ale zrobiło się tylko gorzej. Wkręcenie do końca śruby składu
    > mieszanki daje efekt tylko w jednym gaźniku (cylinder z czystą świecą) a
    > w drugim żadnego.
    > Jutro kupuję nowe świece (i reparaturę do kranika bo ktoś dorabiał
    > chałupniczo membranę) ale czy jest sens je wkładać jeśli jedna się nie
    > wygrzeje?
    > Gdzie szukać dalej? Cewka? Moduł zapłonowy?
    >

    Zamien miejscami moduly i zobacz czy sie cos zmieni. Jesli tak to masz
    jeden modul uwalony. W sumie to standard w Trampkach i Afrykach

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X


  • 3. Data: 2011-06-19 17:34:02
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-19, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    >
    > Zamien miejscami moduly i zobacz czy sie cos zmieni. Jesli tak to masz
    > jeden modul uwalony. W sumie to standard w Trampkach i Afrykach
    >
    To Honda ma osobny modul zaplonowy na kazdy gar?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 4. Data: 2011-06-19 18:28:56
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-19 19:34, AZ pisze:
    > On 2011-06-19, Kuczu<q...@g...com> wrote:
    >>
    >> Zamien miejscami moduly i zobacz czy sie cos zmieni. Jesli tak to masz
    >> jeden modul uwalony. W sumie to standard w Trampkach i Afrykach
    >>
    > To Honda ma osobny modul zaplonowy na kazdy gar?
    >

    XLV i XRV tak wlasnie mialy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X


  • 5. Data: 2011-06-19 18:42:24
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 19-06-2011 o 20:28:56 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > W dniu 2011-06-19 19:34, AZ pisze:
    >> On 2011-06-19, Kuczu<q...@g...com> wrote:
    >>>
    >>> Zamien miejscami moduly i zobacz czy sie cos zmieni. Jesli tak to masz
    >>> jeden modul uwalony. W sumie to standard w Trampkach i Afrykach
    >>>
    >> To Honda ma osobny modul zaplonowy na kazdy gar?
    >>
    >
    > XLV i XRV tak wlasnie mialy.

    na gar albo pare garów, np.:
    CB 750/900/1100 DOHC, CX500Euro, pewne wersje CX500/GL500, GL1000. w
    przypadku wymienionych przeze mnie to moduł był w sumie tylko końcówka
    mocy bo kąt zapłonu był robiony mechanicznie na aparacie odśrodkowym :)

    pozdrawiam


  • 6. Data: 2011-06-19 18:49:45
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 19-06-2011 o 19:10:42 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > W dniu 2011-06-19 13:59, Wojtek Sobociński pisze:
    >> Zaworki iglicowe zmienione, gaźnik przedmuchany, dysze czyste. Poziom
    >> paliwa ustawiłem dokładnie na 7mm (wg manuala). Różnice na pływakach
    >> były raptem o milimetr na każdym. Niestety problem występuje dalej -
    >> wykręciłem świece, jedna jest ok (kawa z mlekiem) druga zapaprana na
    >> czarno. Spróbowałem wsadzić moje stare świece od tenery (identyczne jak
    >> w trampku) ale zrobiło się tylko gorzej. Wkręcenie do końca śruby składu
    >> mieszanki daje efekt tylko w jednym gaźniku (cylinder z czystą świecą) a
    >> w drugim żadnego.
    >> Jutro kupuję nowe świece (i reparaturę do kranika bo ktoś dorabiał
    >> chałupniczo membranę) ale czy jest sens je wkładać jeśli jedna się nie
    >> wygrzeje?
    >> Gdzie szukać dalej? Cewka? Moduł zapłonowy?
    >>
    >
    > Zamien miejscami moduly i zobacz czy sie cos zmieni. Jesli tak to masz
    > jeden modul uwalony. W sumie to standard w Trampkach i Afrykach
    >

    wsadź nowe świece i zobacz czy na obu w garnku masz iskre. może kabel WN
    od jednej świecy poleciał. taki śmieszny układ, że jakby jeden kabel miał
    zwarcie to na drugiej świecy będzie iskra. w brew pozorom na jednej świecy
    działającej w garnku ten silnik kiepsko chodzi.

    pyt1. jakie świece macie? ciepłota
    pyt2. jaka waha? oktany

    pozdrawiam


  • 7. Data: 2011-06-19 20:02:51
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    >>> Gdzie szukać dalej? Cewka? Moduł zapłonowy?
    >>>
    >>
    >> Zamien miejscami moduly i zobacz czy sie cos zmieni. Jesli tak to masz
    >> jeden modul uwalony. W sumie to standard w Trampkach i Afrykach
    >>
    >
    > wsadź nowe świece i zobacz czy na obu w garnku masz iskre. może kabel WN
    > od jednej świecy poleciał. taki śmieszny układ, że jakby jeden kabel
    > miał zwarcie to na drugiej świecy będzie iskra. w brew pozorom na jednej
    > świecy działającej w garnku ten silnik kiepsko chodzi.

    Nowe będę miał jutro więc na razie posprawdzałem na starych - na każdej
    cewce jest iskra ale słaba, fioletowa. Za to jeśli przeskoczy od obudowy
    świecy do cylindra to jest niebieska.

    > pyt1. jakie świece macie? ciepłota

    NGK DPR8EA, pod numerem jest jeszcze cyfra 9.

    > pyt2. jaka waha? oktany

    Etylina 95, na tej samej stacji tankuję drugi motor i jest ok.

    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91, stara ale jara


  • 8. Data: 2011-06-19 20:13:15
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-06-19 19:10, Kuczu pisze:
    > W dniu 2011-06-19 13:59, Wojtek Sobociński pisze:
    >> Zaworki iglicowe zmienione, gaźnik przedmuchany, dysze czyste. Poziom
    >> paliwa ustawiłem dokładnie na 7mm (wg manuala). Różnice na pływakach
    >> były raptem o milimetr na każdym. Niestety problem występuje dalej -
    >> wykręciłem świece, jedna jest ok (kawa z mlekiem) druga zapaprana na
    >> czarno. Spróbowałem wsadzić moje stare świece od tenery (identyczne jak
    >> w trampku) ale zrobiło się tylko gorzej. Wkręcenie do końca śruby składu
    >> mieszanki daje efekt tylko w jednym gaźniku (cylinder z czystą świecą) a
    >> w drugim żadnego.
    >> Jutro kupuję nowe świece (i reparaturę do kranika bo ktoś dorabiał
    >> chałupniczo membranę) ale czy jest sens je wkładać jeśli jedna się nie
    >> wygrzeje?
    >> Gdzie szukać dalej? Cewka? Moduł zapłonowy?
    >>
    >
    > Zamien miejscami moduly i zobacz czy sie cos zmieni. Jesli tak to masz
    > jeden modul uwalony. W sumie to standard w Trampkach i Afrykach
    >

    Zamieniłem ale nic się nie zmieniło. Gdyby popracował to bym zobaczył
    czy na świecach w drugim garze pojawił się czarny nalot ale odpalałem na
    paliwie z puszki i czekałem tylko tyle, żeby sprawdzić że dalej
    śmierdzi. Jak jutro będą nowe świece to sprawdzę to ponownie.
    Acha, zmierzyłem kompresję, na jednym garze jest 11 a na drugim 9.5
    (napompowanie trwa dłużej). Zawory raczej nie podparte bo nie ucieka, za
    to dopytałem, że luz zaworowy nie sprawdzany od lat.

    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91, stara ale jara


  • 9. Data: 2011-06-20 11:15:23
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-19 13:59, Wojtek Sobociński pisze:
    > Zaworki iglicowe zmienione

    gniazda tez czy same zaworki ? Jesli tylko zaworki to sproboj przelozyc
    gniazda. I ogladnij dysze za pomoca jakiegos solidnego szkla
    powiekszajacego czy aby ktos ich drutem nie przepychal.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.
    Cos Jesus he knows me And he knows I'm right


  • 10. Data: 2011-06-20 12:07:38
    Temat: Re: Problem z Trampkiem c.d.
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-06-20 13:15, Roman Niewiarowski pisze:
    > W dniu 2011-06-19 13:59, Wojtek Sobociński pisze:
    >> Zaworki iglicowe zmienione
    >
    > gniazda tez czy same zaworki ? Jesli tylko zaworki to sproboj przelozyc
    > gniazda. I ogladnij dysze za pomoca jakiegos solidnego szkla
    > powiekszajacego czy aby ktos ich drutem nie przepychal.

    Tak zrobie. Wczoraj czyscilem gazniki od gory i mam wrazenie ze po
    przedmuchaniu stracil wolne obroty, ale nie moge w ogole zrobic
    porzadnych testow dopoki nie bede mial swiec a co najwazniejsze -
    reparatury do kranika. Kranik cieknie bo membrana jest dorabiana
    chalupniczo a mam wrazenie (cholerny brak doswiadczenia) ze dla
    dzialania calosci wazne jest zeby ten podcisnieniowy system zasilania w
    paliwo byl sprawny. Jak odpalalem z puszki to strzela z wezyka cisnienia
    a nie wiem czy mozna go po prostu zacisnac peanem i tak zostawic.


    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91, stara ale jara

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: