  • 1. Data: 2011-06-18 15:33:58
    Temat: Hartek
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    Cieplutko, ptaszki swiergola (te samo co to AZ je tak lubi bo zolte zostalo
    w domq) troche swieci, troche pada...
    Osrodek wyglada jak plac budowy...
    Jest milo i milo :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-06-18 17:48:46
    Temat: Re: Hartek
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jest milo i milo :)

    nawet mnie nie denerwuj.........

    b.

  • 3. Data: 2011-06-18 18:49:13
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-06-18 17:33, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    > Cieplutko, ptaszki swiergola (te samo co to AZ je tak lubi bo zolte
    > zostalo w domq) troche swieci, troche pada...

    aby do srody ,aby do srody:) Tytus mnie w tym roku wyjątkowo zamiast
    castingu w domq nr 10 iterere jak ten nowy plac zabaw? w Sumie jako
    Dziadek możesz go ocenic fachowym okiem?:)

    pozdr.
    Tomek

    XX Czarnula.

  • 4. Data: 2011-06-19 07:05:40
    Od: "Tytus z hartowca" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Viking"
    aby do srody ,aby do srody:)

    Nie ma co sie spieszyc - sroda to bedzie prawie polowa urlopu...wiec niech
    ten czas plynie powoli
    Piekne sloneczko dzis z rana

    *** Tytus mnie w tym roku wyjątkowo zamiast castingu w domq nr 10 iterere
    jak ten nowy plac zabaw?

    Nie znam sie na tym ale wyglada imponujaco - scianka wspiaczkowa, kolejka
    linowa malpi gaj etc...
    Jest tez fajne boisko do kosza
    no i tuz obok jest plac budowy wiec jesli jakis bachorek bedzie niegrzeczny
    to zawsze znajdzie sie swiezy beton czy tez niegaszone wapno...:):):)
    Tylko nie bardzo wiem gdzie zmieszcza sie motocykle i samochody. Ale zaloga
    ma jeszcz kilka dni
    Wjazd jest przez Warmie lub tym starym gornym wjazdem - i tam teraz jest
    recepcja.

    *** Dziadek możesz go ocenic fachowym okiem?:)

    Z cech dziadkowych to mnie sie tylko zgryzliwosc poglebila...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-06-19 07:10:17
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    W dniu 2011-06-19 09:05, Tytus z hartowca pisze:

    > Tylko nie bardzo wiem gdzie zmieszcza sie motocykle...

    Jakie motocykle? :)

    > Wjazd jest przez Warmie lub tym starym gornym wjazdem - i tam teraz jest
    > recepcja.

    A jakieś szczegóły?
    Znaczy nie skręcamy w lewo przy jeziorze, tylko jedziemy dalej prosto i
    skręcamy w następny wjazd w lewo?

    pozdr.
    Mystik

    PS. U nas w Poznaniu też ładne słoneczko dzisiaj. Brakuje TYLKO urlopu,
    jeziora i tego czegoś :).

  • 6. Data: 2011-06-19 07:42:05
    Od: "Tytus z hartowca" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Mystik"
    Jakie motocykle? :)

    Przepraszam ale to ze przyciaglem skutra nie bedzie zle widziane???

    *** A jakieś szczegóły?
    Znaczy nie skręcamy w lewo przy jeziorze, tylko jedziemy dalej prosto i
    skręcamy w następny wjazd w lewo?

    Dokladnie - sa znaki

    ***Brakuje TYLKO urlopu, jeziora i tego czegoś :).

    Traz uderzac do Hartowca - tu jest wszytko :)
    Idem na rybki...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-06-19 20:27:55
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-06-19 09:42, Tytus z hartowca pisze:

    > Traz uderzac do Hartowca - tu jest wszytko :)
    > Idem na rybki...

    zgryźliwość kurna..;/ :)

    tak mnie dzis nad Zegrzem zmoczyło ze Czarnulę myłem w garażu przez dwa
    piwa a nie jedno jak zwykle..

    smacznego płetwala..;)

    Pozdr.
    Tomek
    XX Czarnula.

  • 8. Data: 2011-06-20 06:13:42
    Od: "Tytus z hartowca" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Viking"
    tak mnie dzis nad Zegrzem zmoczyło ze Czarnulę myłem w garażu przez dwa
    piwa a nie jedno jak zwykle..

    To tyle ile ja tu spozywam do sniadania :)

    *** smacznego płetwala..;)

    "Jak chce rybe to biore prad albo dynamit - jak mawia Jakub Wedrowycz" a ja
    tylko ide na pomost powedkowac choc kilka okonkow sie wczoraj zaczepilo :)
    Lekko pada dzis - i chlodno...ale to dobrze oszczedzi sie wode - mniej do
    lyskacza sie bedzie lalo...
    Zaraz idem po robaki i zezwolenie bo straz rybacka szaleje :)
    Od rana ruch na budowie na maxa...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2011-06-20 07:41:10
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z hartowca" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lyskacza sie bedzie lalo...
    > Zaraz idem po robaki i zezwolenie bo straz rybacka szaleje :)

    czyli wybór ograniczony - rybki albo budowa

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 10. Data: 2011-06-20 16:06:22
    Od: "Tytus z hartowca" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Andrzej"
    czyli wybór ograniczony - rybki albo budowa

    Kolega zapakowalby sie i udal niezwlocznie a nie preclowal :)
    Co do wyboru - to poszlismy na lody :) potem zona zloila mnie 10:4 w
    wedkowaniu
    No i fajna laska jest na recepcji :)

    --
    Tytus