  • Data: 2012-03-09 11:40:40
    Temat: Re: Problem z TPSA!!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > sie mylisz - jak chca, to potrafia sie szybko zalatwic, bez czekania
    > miesiacami. zreszta klient tez chce - wyobrazasz sobie dwa miesiace
    > bez internetu ? Na jutro ma byc :-)

    Co innego nowa umowa, a co innego zmiana. Tepsa jeśli jej się chce,
    to potrafi pociągnąć druta nawet w dniu złożenia zlecenia (a jeśli
    się nie chce, to każe czekać latami). Ale ponieważ na jednym kablu
    nie można mieć dwóch abonamentów, to przy zmianie zwykle trzba swoje
    odczekać. Jak ostatnim razem przez telefon przedłużałem umowę z Netią,
    wraz ze zmianą prędkości ADSL i abonamentu telefonicznego, to realizacja
    nastąpiła właśnie po dwóch miesiącach bez kilku dni (na pisemne
    potwierdzenie umowy mieli miesiąc, przysłali po pięciu tygodniach
    -- złożyłem reklamację, a oni na kolejny miesiąc obnizyli abonament
    o połowę).

    Co do mojej wyobraźni, to wcale nie muszę. Kilka lat temu tepsa miała
    taką śmieszmą ofertę -- neostrada z telewizją satelitarną w pakiecie
    (coś jak kaszanka z miodem). Wydzwaniali do wszystkich i namawiali.
    Dawali dekoder i mówili, że jak komuś nie będzi odpowiadało, to może
    w ciągu iluś tygodni zwrócić. Znjomego namówili, bo akurat miał kończącą
    sie umowę z platforma satelitarnoą. Ale zaraz się zorienował, że to nie
    dla niego, bo akurat w tej ofercie listę odbieranych programów ustala
    zarząd TP, a nie klient. Więc zwrócił. Tu zaczęły się schody -- bo nie
    da się przywrócić poprzedniej umowy. Trzeba strarą rozwiązać i zawrzeć
    nową. To jeszcze jestem w stanie zrozumieć -- tepsa to biedna firma, nie
    stać ją na informatyków potrafiących zrobić elastyczny system ewidencji
    umów. Ale oni również wyłączyli internet. No i zaraz wyszło, że wyłączyli
    tak całkowicie, wraz z wypięciem kabli z DSLAM. Wyszło też, że nawet
    jak się umowę podpisze, to i tak nici, bo trzeba zrobić "badanie
    technicznych możliwości", porty w DSLAM się kończą, kogoś już nia to
    miejsce podłączyli, mają postawić nową półkę, ale przecież nie od razu.
    Obiecywali właśnie co najmniej miesiąc albo dwa.

    Tak zwany dostawca alternatywny też nie obiecywał, że jutro podłączy,
    ale w tydzień się uwinął. A znajomy, cóż, stwierdził, że z psychicznymi
    najlepiej nie robić interesów i przeniósł do innego operatora również
    firmowe linie.

    --
    Jarek