  • Data: 2012-03-09 13:53:34
    Temat: Re: Problem z TPSA!!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > dwa, a raczej "do dwoch miesiecy" jest calkiem normalne. Musi nas pan
    > poinformowac z 30 dniowym wyprzedzeniem, a zmiane realizujemy po tych
    > 30 dniach z koncem okresu rozliczeniowego.
    >
    > Oczywiscie zalezy od podejscia stron, jak podnosisz abonament, to sie
    > nagle okazuje ze moze byc od jutra, okres rozliczeniowy rozliczymy
    > proporcjonalnie do ilosci dni.

    Gdy poprzednio przedłużałem umowę, przeszło dwa lata temu, też ze zmianą
    parametrów technicznych, to skrócili obowiązywanie starej o dwa miesiące,
    a nowa też była *zdaje się* po prostu od następnego okresu rozliczeniowego.
    Z tym że prędkośc neta podkręcili od razu, zupełnie nie wiążąc tego
    z płatnościami. Nominalnie ten nowy abonament faktycznie był trochę
    droższy, ale z drugiej strony promocyjnie obniżyli go na pół roku do
    złotówki. Więc to nie jest dokładnie tak, że jak najszybciej chcieli
    wyrwać jak najwięcej kasy.

    Teraz jakoś bardziej rygorystycznie podchodzą do tych terminów.
    A o liczeniu ułamkowych abonamentów, to w ogóle nie słyszałem.
    Chyba że u komórkowców.

    --
    Jarek