eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaProblem z TPSA!!Re: Problem z TPSA!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Problem z TPSA!!
    Date: Wed, 7 Mar 2012 20:29:36 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 82
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <jj0svl$b4v$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3V1LNX$0yp@mike.oldfield.org.pl>
    <jj1v80$qj0$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jj28ks$rag$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jj2d16$cgl$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jj8d42$laq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-94-203.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1331152176 10227 77.253.94.203 (7 Mar 2012 20:29:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Mar 2012 20:29:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:235331
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F napisał:

    >>> No wlasnie - mozna dochodzic czegos wiecej, czy na PT
    >>> odpowiedzialnosc sie konczy ?
    >>
    >> Jak się znajdzie podstawę prawną, można dochodzić wszystkiego.
    >
    > Tylko kto u nas wie co mozna, a czego nie mozna :-)

    Od tego są sądy, by takie rzeczy sprawdzać w praktyce.

    > A ze awarie sie zdarzaja, to sie wcale nie dziwie ze operator
    > sie zabezpiecza i nie ma ochoty np placic za 5 minutowa przerwe
    > w lacznosci, ktora mogla spowodowac milionowe straty, bo ktos
    > nie mogl do maklera zadzownic, lub po pogotowie.

    Między innymi po to jest Prawo Telekomunikacyjne, by przed takimi
    rzeczami chronić operatorów. Inaczej by wszyscy poszli z torbami
    i by nie miał kto nam świadczyc usług. Coś takiego jak poniżej,
    raczej nie przejdzie -- http://www.youtube.com/watch?v=3QdIC2dyv-s

    >> Ale z opisu wygląda to na celowość działań agenta motywowanego
    >> prowizją od sprzedaży (nie wiem czy dobrze kojarzę, to się chyba
    >> nazywa "niskie pobudki").
    >
    > Ja bym taki pewny nie byl.

    Wątkotwórca zamilkł, więc też nie jestem pewien. Nie wiem jak było,
    opieram się tylko na tym, co napisane.

    >> A nie mają? Ja jednak podejrzewam istnienie "trzeciego
    >> jednobrzmiącego egzemplarza" przekazanego tepsie. A jeśli
    >> nawet informacje o jeleniach namówionych na tego srajboksa
    >> agent przekazuje w formie zbiorczej, to oznacza, że świadomie
    >> 'poświadczył nieprawdę', bo przecież ani on, ani tepsa nie
    >> zakłada stuprocentowej skuteczności. Tak czy inaczej
    >> odpowiedzialność jest po stronie agenta.
    >
    > ale tu nie wiem czy mial jakis obowiazek swiadczyc prawde.
    > No moze w sadzie pracy to bylby argument, jakby sie procesowal
    > o zwolnienie czy brak premii.

    Sprawa dotyczy umowy, której zawarcie poświadczone jest własnoręcznym
    podpisem. To grubszy kaliber. Żadne wewnętrzne przepisy nie mogą
    zwalnać z odpowiedzialności -- to ma skutki równoważne fałszerstwu
    podpisu.

    >> Po co ma takie rzeczy ustalać? Jego powinna interesować wyłącznie
    >> kwestia bilokacji jednego z "dwóch jednobrzmiących egzemplarzy",
    >> które są teraz w posiadaniu klienta.
    >
    > No bo jak taki zarzut postawi (a ciezki), to mlody moze wytlumaczyc
    > ze zadnego trzeciego nie bylo.

    No świetny pomysł na obronę. Tylko jeśli jednak był, to tepsa panu
    prokuratorowi przyniesie go na srebrnej tacy.

    > Normalnie sie wklepuje dane, naciska "drukuj" i jedzie do klienta.
    > I klient musi podpisac, bo reszta procedury juz leci automatycznie :-)

    Czyli procedura niezgodna z Prawem Telekomunikacyjnym. To ile dzisiaj
    łupiemy kary? Sto, dwieście, czterysta milionów? A może od razu
    prezesów do kicia? Nie, takie rzeczy nigdy nie ujrzą światła dziennego.

    >> Im mniej mnie z tepsą łączy, tym lepiej. I dla mnie, i dla niej.
    >
    > Zalezy od podejscia i wazkosci problemu.
    > Ogolne doswiadczenie z TP mam calkiem nienajgorsze, ale przyznaje
    > ze takie rzeczy jak tu moga wkurzyc maksymalnie. Szczegolnie jak
    > czlowiekowi telefon potrzebny, a tu odkrecanie sie przedluza.

    Tyle wiem, że techniczne możliwości mają spore. Ale dysproporcja
    między możliwościami techniki a sposobem organizacji tylko pogarsza
    moja ocenę tej firmy. Wiem, że to nie musi wynikać ze zwykłego
    niedbalstwa -- ktoś mógł obliczyć w Excelu, że nie warto zajmować
    się trudnymi przypadkami, wymagającymi abonentami, kilentami bez
    krawata itd. Zostawić sobie tylko tych, którym z grubsza jest
    wszystko jedno. Ja w każdym razie wycofałem z tepsy co tylko się
    dało wycofać.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: