eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaProblem z TPSA!!Re: Problem z TPSA!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Problem z TPSA!!
    Date: Wed, 7 Mar 2012 20:32:14 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 86
    Message-ID: <jj8d42$laq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jj0svl$b4v$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3V1LNX$0yp@mike.oldfield.org.pl>
    <jj1v80$qj0$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jj28ks$rag$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jj2d16$cgl$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: avj168.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1331148738 21850 83.27.43.168 (7 Mar 2012 19:32:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Mar 2012 19:32:18 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    X-User: jjll
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:235330
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F napisał:
    >> No wlasnie - mozna dochodzic czegos wiecej, czy na PT
    >> odpowiedzialnosc
    >> sie konczy ?

    >Jak się znajdzie podstawę prawną, można dochodzić wszystkiego.

    Tylko kto u nas wie co mozna, a czego nie mozna :-)

    Bo mamy przepis ogolny w KC ze za szkode mozna, i mamy przepis
    szczególowy w PT ze drobne grosze sie naleza.
    I jeszcze jest umowa i warunki ogolne operatora.

    A ze awarie sie zdarzaja, to sie wcale nie dziwie ze operator sie
    zabezpiecza i nie ma ochoty np placic za 5 minutowa przerwe w
    lacznosci, ktora mogla spowodowac milionowe straty, bo ktos nie mogl
    do maklera zadzownic, lub po pogotowie.

    Tu niby przypadek inny, ale w sumie ... "blad pracownika". I tylko
    pretensje mozna miec ze odkrecenie trwa pare dni.


    >> Inna sprawa ze tu dzialanie jakby celowe ...
    >Ale z opisu wygląda to na celowość działań agenta motywowanego
    >prowizją
    >od sprzedaży (nie wiem czy dobrze kojarzę, to się chyba nazywa
    >"niskie
    >pobudki").

    Ja bym taki pewny nie byl.

    >>> Co znaczy "ustalił". Świadczenie usług odbywa sie na podstawie
    >>> podpisanej umowy -- to już dużo wcześniej ustalił ustawodawca.
    >>> Wątpię, czy ktoś w obronie gostka, któremu grożą trzy lata w
    >>> zawiasach, będzie zeznawać, że mają procedury niezgodne z prawem
    >>> i narażać się na naprawdę grubą awanturę.
    >
    >> No ale przeciez tez nie zeznaja ze im agent przekazal podpisana
    >> umowe skoro jej nie maja. Blad komputera :-)

    >A nie mają? Ja jednak podejrzewam istnienie "trzeciego
    >jednobrzmiącego
    >egzemplarza" przekazanego tepsie. A jeśli nawet informacje o
    >jeleniach
    >namówionych na tego srajboksa agent przekazuje w formie zbiorczej, to
    >oznacza, że świadomie 'poświadczył nieprawdę', bo przecież ani on,
    >ani tepsa nie zakłada stuprocentowej skuteczności. Tak czy inaczej
    >odpowiedzialność jest po stronie agenta.

    ale tu nie wiem czy mial jakis obowiazek swiadczyc prawde. No moze w
    sadzie pracy to bylby argument, jakby sie procesowal o zwolnienie czy
    brak premii.

    >> Prokurator tam chyba jednak szybko ustali ze dane do umowy trzeba w
    >> system wklepac, potem ja wydrukowac, a potem leci wszystko z
    >> automatu
    >> ... no chyba ze mlody wpisal w komputer "data podpisania ...".
    >Po co ma takie rzeczy ustalać? Jego powinna interesować wyłącznie
    >kwestia
    >bilokacji jednego z "dwóch jednobrzmiących egzemplarzy", które są
    >teraz
    >w posiadaniu klienta.

    No bo jak taki zarzut postawi (a ciezki), to mlody moze wytlumaczyc ze
    zadnego trzeciego nie bylo.
    Normalnie sie wklepuje dane, naciska "drukuj" i jedzie do klienta. I
    klient musi podpisac, bo reszta procedury juz leci automatycznie :-)

    >>> To ja przypomnę swoje doświadczenia -- tepsa naprawiała mi
    >>> uszkodzenie przez 196 dni, a i tak naprawa została dokonana
    >>> niejako przypadkiem.
    >> Ale to jest wlasnie stare doswiadczenie, w obecnych czasach bylem
    >> pare razy pozytywnie zaskoczony ..
    >Nie żebym był przesadnie lękliwy, ale wolę nie sprawdzać
    >doświadczalnie.
    >Im mniej mnie z tepsą łączy, tym lepiej. I dla mnie, i dla niej.

    Zalezy od podejscia i wazkosci problemu.
    Ogolne doswiadczenie z TP mam calkiem nienajgorsze, ale przyznaje ze
    takie rzeczy jak tu moga wkurzyc maksymalnie. Szczegolnie jak
    czlowiekowi telefon potrzebny, a tu odkrecanie sie przedluza.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: