    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Problem z TPSA!!
    Date: Mon, 5 Mar 2012 12:39:07 +0100

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F napisał:

    >Ile jest warte, to jedno. A co mówi na ten temat Prawo
    >Telekomunikacyjne,
    >to drugie. O ile dobrze pamiętam, to podwójną wysokośc rachunku za
    >ten
    >okres, liczoną z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych. Czyli
    >jeśli
    >miesięczne rachunki wynoszą średnio 50 zł, a telefonu nie było trzy
    >dni,
    >to się należy 10 zł.

    Tak jakos to jest, ale czy aby na pewno na tym odpowiedzialnosc
    operatora sie konczy ?

    >Przestraszą się procesu sądowego o dychę?

    Nie, nie przestrasza sie, ale potem masz jakies podstawy ze przeciez
    uprzedzales - i sadu nie powinno dziwic ze skoro po 2 dniach nie
    naprawili to zadzwoniles do Netii o nowy telefon. I teraz TP owszem,
    moze odzyskac klienta, ale musi zaplacic kare umowna dla Netii :-)

    Netia oczywiscie tez bedzie chciala natychmiastowego podpisania umowy
    :-)

    >Tepsy nie lubię, życze jej jak najgorzej, uważam, że z powodu ich
    >sposobu organizacji biznasu tracą kilenci, a ci co bardzeij
    >wymagający
    >uciekają gdzie się da. Ale ten przypadek nie wygląda mi na zawiniony
    >po prostu złą organizacją. Cały przebieg zdarzeń musiał zostać
    >zapoczątkowany przez konkretną osobę znaną z imienia i nazwiska.

    Ale tak wysoko ze podpada pod "zla organizacja". Czy moze raczej
    "zlosliwa".

    Ktos tam ustalil tryb zalatwiania bez czasu klienta na przeczytanie
    umowy, ktos tam pracownikowi wbil do glowy ze umowe musi zaraz zabrac,
    ktos ... i tu nie wiem - czy pracownik podrobil podpis klienta, czy
    ktos na gorze nie przewidzial ze klient moze nie podpisac.

    >Dopiero z kopią zgłoszenia faks może być skuteczny. Tepsa, jak
    >przystało
    >na bezduszną korporację, w takiej sytuacji odwróci się od pracownika,
    >który ze ścieżki cnoty wszedł na ciernistą drogę występku. Stanie po
    >stronie prawości, a więc po stronie skrzywdzonego abonenta i w te
    >pędy
    >przywróci stan (a zresztą to pewnie i tak nie był etatowy pracownik
    >TP, tylko agent z wynajętej zewnętrznej firmy).

    Poczekamy, zobaczymy, moze kolega napisze.
    Stare doswiadczenie uczy ze w TP nic nie jest szybkie, nowsze - ze
    uszkodzenia naprawiaja relatywnie dosc szybko, zdarzalo mi sie i kilka
    godzin.

    J.