-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Problem z TPSA!!
Date: Mon, 5 Mar 2012 12:39:07 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 63
Message-ID: <jj28ks$rag$1@inews.gazeta.pl>
References: <jj0svl$b4v$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3V1LNX$0yp@mike.oldfield.org.pl>
<jj1v80$qj0$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
NNTP-Posting-Host: atx147.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1330947548 27984 83.27.5.147 (5 Mar 2012 11:39:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Mar 2012 11:39:08 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
X-User: jjll
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:235315
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
Pan J.F napisał:
>> Ile jest warte pare dni (miesiecy :-)) bez telefonu ?
>Ile jest warte, to jedno. A co mówi na ten temat Prawo
>Telekomunikacyjne,
>to drugie. O ile dobrze pamiętam, to podwójną wysokośc rachunku za
>ten
>okres, liczoną z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych. Czyli
>jeśli
>miesięczne rachunki wynoszą średnio 50 zł, a telefonu nie było trzy
>dni,
>to się należy 10 zł.
Tak jakos to jest, ale czy aby na pewno na tym odpowiedzialnosc
operatora sie konczy ?
>> Zaczalbym od szybkiego faksu, domagajacego sie natychmiastowego
>> przywrocenia stanu poprzedniego, i grozacego poniesieniem przez
>> TP konsekwencji finansowych w razie niezrealizowania.
>Przestraszą się procesu sądowego o dychę?
Nie, nie przestrasza sie, ale potem masz jakies podstawy ze przeciez
uprzedzales - i sadu nie powinno dziwic ze skoro po 2 dniach nie
naprawili to zadzwoniles do Netii o nowy telefon. I teraz TP owszem,
moze odzyskac klienta, ale musi zaplacic kare umowna dla Netii :-)
Netia oczywiscie tez bedzie chciala natychmiastowego podpisania umowy
:-)
>Tepsy nie lubię, życze jej jak najgorzej, uważam, że z powodu ich
>sposobu organizacji biznasu tracą kilenci, a ci co bardzeij
>wymagający
>uciekają gdzie się da. Ale ten przypadek nie wygląda mi na zawiniony
>po prostu złą organizacją. Cały przebieg zdarzeń musiał zostać
>zapoczątkowany przez konkretną osobę znaną z imienia i nazwiska.
Ale tak wysoko ze podpada pod "zla organizacja". Czy moze raczej
"zlosliwa".
Ktos tam ustalil tryb zalatwiania bez czasu klienta na przeczytanie
umowy, ktos tam pracownikowi wbil do glowy ze umowe musi zaraz zabrac,
ktos ... i tu nie wiem - czy pracownik podrobil podpis klienta, czy
ktos na gorze nie przewidzial ze klient moze nie podpisac.
>Dopiero z kopią zgłoszenia faks może być skuteczny. Tepsa, jak
>przystało
>na bezduszną korporację, w takiej sytuacji odwróci się od pracownika,
>który ze ścieżki cnoty wszedł na ciernistą drogę występku. Stanie po
>stronie prawości, a więc po stronie skrzywdzonego abonenta i w te
>pędy
>przywróci stan (a zresztą to pewnie i tak nie był etatowy pracownik
>TP, tylko agent z wynajętej zewnętrznej firmy).
Poczekamy, zobaczymy, moze kolega napisze.
Stare doswiadczenie uczy ze w TP nic nie jest szybkie, nowsze - ze
uszkodzenia naprawiaja relatywnie dosc szybko, zdarzalo mi sie i kilka
godzin.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.03.12 11:56 Marcin Szumilas
- 05.03.12 12:16 Jarosław Sokołowski
- 05.03.12 12:53 J.F
- 05.03.12 13:52 Jarosław Sokołowski
- 05.03.12 19:02 MH
- 07.03.12 01:35 rageofhonor
- 07.03.12 10:30 Smok Eustachy
- 07.03.12 10:49 rageofhonor
- 07.03.12 19:32 J.F
- 07.03.12 20:29 Jarosław Sokołowski
- 07.03.12 22:10 J.F.
- 07.03.12 23:18 Jarosław Sokołowski
- 08.03.12 14:03 Smok Eustachy
- 08.03.12 14:40 Jarosław Sokołowski
- 08.03.12 23:49 Smok Eustachy
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
- Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
- AB=45 - co to?
- Szok! Działający automat telefoniczny!
- Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
- Ciekawe numery 2023
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=