  • Data: 2013-09-25 11:21:45
    Temat: Re: Problem z Sony a100 i kartą CF 4GB Sandisk
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
    W dniu 24.09.2013 17:48, D K pisze:

    >Sprawdź fdisk-iem lub czymś podobnym czy nie ma jakichś dziwnych
    >ukrytych partycji.

    Ja bym jej wyzerowal troche pierwszych sektorow.

    ale moze pomoze cos takiego
    http://www.sony.pl/support/pl/product/HD-PG5/downloa
    ds/SW_HDD_FT32FMTR
    http://www.sony.pl/support/pl/product/MSAC-US30/down
    loads/MSFRM

    http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/win
    dows_vista-hardware/how-to-fix-a-corrupted-sony-memo
    ry-stick-pro-duo/e01900ca-0141-4661-b708-255ce37e1a9
    3

    >Czasami tak są dostarczane różne "bonusy" producenta karty

    Sony ....
    http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_BMG_copy_protectio
    n_rootkit_scandal

    J.