  • 1. Data: 2009-08-01 11:13:52
    Temat: Problem z Playem przy zglaszaniu reklamacji
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Witam

    Kiedys bylem w erze i po rozwiazaniu umowy przenioslem sie do Tak Taka,
    niestety, gdy chcialem zmienic operatora Era kazala mi wolac ojca by
    podpisal przeniesienie nr bo abo i jednoczescnie karta byla
    zarejestrowana na ojca ... zmienilem operatora na Play 2 lata umowy i
    znowu przenioslem sie do prepajda Play Fresh, niestety otrzymalem spam i
    chcialem to zglosic by nie wysylano do mnie nie zamawianych reklam ...

    w odpowiedzi otrzymalem takie pisemko z o...@p...pl

    /*
    Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług dla
    Użytkowników. Przyjęcie dyspozycji o zaprzestaniu przesyłania informacji
    marketingowych wymaga wcześniejszej rejestracji Użytkownika.
    Zapraszamy zatem do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu dokonania
    rejestracji karty SIM. Po rejestracji prosimy o ponowny kontakt,
    powołanie się na numer niniejszego zgłoszenia (xxxx).
    Dodatkowo zawiadamiamy, iż formularz rejestracyjny można pobrać z naszej
    strony internetowej www.playmobile.pl. (zakładka Regulaminy>>Umowy i
    Zasady świadczenia Usług) bądź wypełnić go na miejscu, w Punkcie
    Sprzedaży. Podczas rejestracji należy mieć ze sobą dowód osobisty, a
    także kod PUK telefonu.
    Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. znajdują
    się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii
    połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również
    skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego
    zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.
    */

    Co za bzdury ??

    po 1 musza miec zarejestrowany moj nr skoro przenioslem sie z abo na karte

    po 2 jakim prawem bez mojej zgody wysylaja reklamy, skoro ich nie
    zamawialem i by je odmowic musze sie dodatkowo rejestrowac ??

    zglaszac do do UKE czy jak bo nie mam zamiaru sie tlumaczyc i wojowac z
    nimi od razu z grubej rury chyba trzeba bedzie co Wy na to ?

    gregor

  • 2. Data: 2009-08-01 11:28:43
    Temat: Re: Problem z Playem przy zglaszaniu reklamacji
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > po 1 musza miec zarejestrowany moj nr skoro przenioslem sie z abo na karte

    Widać mają oddzielne bazy, albo nie przenieśli twoich danych

    > po 2 jakim prawem bez mojej zgody wysylaja reklamy, skoro ich nie
    > zamawialem i by je odmowic musze sie dodatkowo rejestrowac ??

    Takim jak era, orange, plus

    > zglaszac do do UKE czy jak bo nie mam zamiaru sie tlumaczyc i wojowac z
    > nimi od razu z grubej rury chyba trzeba bedzie co Wy na to ?

    Ciężko ci się ruszyć i zarejestrować sim? Przecież jak będziesz chciał
    zmienić sieć to i tak będziesz musiał mieć zarejestrowany. Ukradną ci
    telefon - znowu zarejestrowana karta znacznie ułatwi uzyskanie kopii.

  • 3. Data: 2009-08-01 11:47:36
    Od: gregor <g...@s...pl>

    qwerty pisze:

    > Ciężko ci się ruszyć i zarejestrować sim? Przecież jak będziesz chciał
    > zmienić sieć to i tak będziesz musiał mieć zarejestrowany. Ukradną ci
    > telefon - znowu zarejestrowana karta znacznie ułatwi uzyskanie kopii.

    Jest maly problem nie mam kodu PUK, ktory jest wymagany przy rejestracji

    gregor

  • 4. Data: 2009-08-01 11:54:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Jest maly problem nie mam kodu PUK, ktory jest wymagany przy rejestracji

    Zaloz sobie konto na Play24. Tam znajsdziesz swoj kod PUK

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-08-01 14:39:53
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    > Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zaloz sobie konto na Play24. Tam znajsdziesz swoj kod PUK
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD
    Kod PUK jest widoczny nawet jak masz niezarejestrowane dane?
    --
    pwk

  • 6. Data: 2009-08-01 15:03:50
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    gregor pisze:

    > po 1 musza miec zarejestrowany moj nr skoro przenioslem sie z abo na karte

    Na pewno?

    > po 2 jakim prawem bez mojej zgody wysylaja reklamy, skoro ich nie
    > zamawialem i by je odmowic musze sie dodatkowo rejestrowac ??

    Zakładając że masz niezarejestrowany numer to nie jesteś podmiotem w
    rozmowach z nimi, proste? Póki użytkownik nie zarejestruje karty mogą
    robić co chcesz.

    > zglaszac do do UKE czy jak bo nie mam zamiaru sie tlumaczyc i wojowac z
    > nimi od razu z grubej rury chyba trzeba bedzie co Wy na to ?

    Bzdura. Zgłosisz i się ośmieszysz. Ty chcesz zgłosić? Kto? Przecież nie
    istniejesz. Nie jesteś zarejestrowany - nie jesteś stroną.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2009-08-03 18:21:27
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    qwerty wrote:

    > Takim jak era, orange, plus

    Nie próbuj na tej grupie krytykować Play, oni tu mają sektę, która zawsze
    wykaże, że winni są inni operatorzy i ty sam.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 8. Data: 2009-08-03 20:01:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "jazdzig" news:4a772b2f$1@news.home.net.pl

    > Nie próbuj na tej grupie krytykować Play, oni tu mają sektę, która zawsze
    > wykaże, że winni są inni operatorzy i ty sam.

    To chyba zbyt duże uogólnienie.