-
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: Mateusz Swatek <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Re: ProFuturo sprzedane
Date: Sun, 18 Dec 2005 16:18:55 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 57
Message-ID: <do3u6h$q7m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <dmhg75$1m5g$1@node1.news.atman.pl>
<s...@p...art.pl> <dnvgrl$su2$1@inews.gazeta.pl>
<s...@p...art.pl> <do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl>
<do3c0p$kb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <do3mhc$bu5$1@opal.futuro.pl>
NNTP-Posting-Host: host-116-241.ip24.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1134918674 26870 195.206.116.241 (18 Dec 2005 15:11:14
GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Dec 2005 15:11:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
X-Accept-Language: pl, en-us, en
In-Reply-To: <do3mhc$bu5$1@opal.futuro.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:75341
[ ukryj nagłówki ]Jacek M. napisał(a):
> W odpowiedzi na <news:do3c0p$kb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> popełnione przez
> Mateusz Swatek:
>
>>Jacek M. napisał(a):
>>
>>>W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
>>>przez Pawel Szymanski:
>>>[...]
>>>
>>>
>>>>poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
>>>>podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
>>>>piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
>>>
>>>
>>>Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta,
>>>ciężko z nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że
>>>przyczyną problemów były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś
>>>od helpdesku?
>>
>>informacji ze pada snieg i Wy nic nie mozecie z tym zrobic ?
>>informacji ze prosze sie uspokoic i usiasc, tak juz bedzie jak bedzie
>>padal snieg ? informacji ze ktos popelnil blad i zestawiony link ma za
>>maly margines ? (podanie terminu zmiany anten/linku)
>>informacji ze jak klient chce na juz to zeby wzial miotle i biegal po
>>dachu (Prezes jednej krakowskiej firmy dostal podobna propozycje od
>>supportu Crowleya jak zglosil problemy o 1 w nocy)
>
>
> Dzięki za odpowiedź. Udzielałem takich informacji w tamtym czasie z taką
> częstotliwością, że nie miałem możliwości położyć słuchawki na widełkach.
> Zapewne warto byłoby w przyszłości tak zmodyfikować pracę numeru infolinii,
> by po dodzwonieniu się była automatyczna informacja o trwających
> utrudnieniach / awariach, choć z drugiej strony - sytuacja podobnego
> obciążenia infolinii to naprawdę rzadkość (drugi raz w ciągu 3 - 4 lat).
osobiscie uwazam ze wlasnie w takich momemtach szybka i konkretna informacja
potrafi uspokoic klientow
pelen podziwu bylem dla Netii zglaszajac w pozno-wieczornych godzinach awarie
dodzownilem sie w 5 minut, operator poprosil o numer kontaktowy.
po kolejnych 7 minutach zadzwonil czlowiek z utrzymania sieci i poinformowal
mnie ze uszkodzeniu ulegl swiatlowod (chyba czechy), ze ekipka zlokalizowala
miejsce uszkodzenia i juz jest w drodze. Poinformowal mnie takze ze awaria
zostanie usunieta do 2 godzin.
bylem uspokojny majac pelna informacje co sie dzieje
zglaszajac w helpdesku problem z gigantycznymi opoznieniami na 1 hopie bylem
mocno zawiedziony, kiedy po tygodniu zadzownil pracownik z HD pytajac czy juz
ustapilo
na moja odpowiedz ze nic a nic nie jest lepiej, powiedzial ze przeciez
opoznienia rosnace o 100 ms na 1 hopie to nie chyba nie problem ...
--
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 18.12.05 20:35 a...@n...pl
- 18.12.05 23:23 Pawel Szymanski
- 19.12.05 16:20 Marcin Słowiński
- 19.12.05 18:02 a...@n...pl
- 20.12.05 08:25 Marcin Słowiński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2024-11-06 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-11-06 Poznań => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-06 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-06 Marki => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-06 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-06 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-06 Art. 118. [Terminy przedawnienia]
- 2024-11-06 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-06 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-11-06 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2024-11-05 elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- 2024-11-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=
- 2024-11-05 Warszawa => Junior Account Manager <=