eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProFuturo sprzedaneRe: ProFuturo sprzedane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: Mateusz Swatek <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ProFuturo sprzedane
    Date: Sun, 18 Dec 2005 16:18:55 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 57
    Message-ID: <do3u6h$q7m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <dmhg75$1m5g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...art.pl> <dnvgrl$su2$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...art.pl> <do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl>
    <do3c0p$kb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <do3mhc$bu5$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-116-241.ip24.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1134918674 26870 195.206.116.241 (18 Dec 2005 15:11:14
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Dec 2005 15:11:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <do3mhc$bu5$1@opal.futuro.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:75341
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek M. napisał(a):
    > W odpowiedzi na <news:do3c0p$kb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> popełnione przez
    > Mateusz Swatek:
    >
    >>Jacek M. napisał(a):
    >>
    >>>W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    >>>przez Pawel Szymanski:
    >>>[...]
    >>>
    >>>
    >>>>poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
    >>>>podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
    >>>>piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
    >>>
    >>>
    >>>Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta,
    >>>ciężko z nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że
    >>>przyczyną problemów były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś
    >>>od helpdesku?
    >>
    >>informacji ze pada snieg i Wy nic nie mozecie z tym zrobic ?
    >>informacji ze prosze sie uspokoic i usiasc, tak juz bedzie jak bedzie
    >>padal snieg ? informacji ze ktos popelnil blad i zestawiony link ma za
    >>maly margines ? (podanie terminu zmiany anten/linku)
    >>informacji ze jak klient chce na juz to zeby wzial miotle i biegal po
    >>dachu (Prezes jednej krakowskiej firmy dostal podobna propozycje od
    >>supportu Crowleya jak zglosil problemy o 1 w nocy)
    >
    >
    > Dzięki za odpowiedź. Udzielałem takich informacji w tamtym czasie z taką
    > częstotliwością, że nie miałem możliwości położyć słuchawki na widełkach.
    > Zapewne warto byłoby w przyszłości tak zmodyfikować pracę numeru infolinii,
    > by po dodzwonieniu się była automatyczna informacja o trwających
    > utrudnieniach / awariach, choć z drugiej strony - sytuacja podobnego
    > obciążenia infolinii to naprawdę rzadkość (drugi raz w ciągu 3 - 4 lat).

    osobiscie uwazam ze wlasnie w takich momemtach szybka i konkretna informacja
    potrafi uspokoic klientow

    pelen podziwu bylem dla Netii zglaszajac w pozno-wieczornych godzinach awarie
    dodzownilem sie w 5 minut, operator poprosil o numer kontaktowy.
    po kolejnych 7 minutach zadzwonil czlowiek z utrzymania sieci i poinformowal
    mnie ze uszkodzeniu ulegl swiatlowod (chyba czechy), ze ekipka zlokalizowala
    miejsce uszkodzenia i juz jest w drodze. Poinformowal mnie takze ze awaria
    zostanie usunieta do 2 godzin.

    bylem uspokojny majac pelna informacje co sie dzieje

    zglaszajac w helpdesku problem z gigantycznymi opoznieniami na 1 hopie bylem
    mocno zawiedziony, kiedy po tygodniu zadzownil pracownik z HD pytajac czy juz
    ustapilo
    na moja odpowiedz ze nic a nic nie jest lepiej, powiedzial ze przeciez
    opoznienia rosnace o 100 ms na 1 hopie to nie chyba nie problem ...

    --
    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: