  • 31. Data: 2010-11-03 13:56:05
    Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-03 14:04:00 +0100, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> said:

    > Od tego jest
    > 1. stacja kontroli pojazdow
    > 2. policja wyposazona w odpowiednie narzedzie pomiarowe lub kierujaca
    > podejzanego do okregowej stacji.

    No i tyle teorii. Sam przy enduraku korzystam z pobłażliwości
    niektórych diagnostów, sam też doświadczyłem spotkań z pojebami,
    którymi przeszkadza że przejadę ze 3 razy w te i wew te osiedlową
    uliczką (nawet nie w "strefie zamieszkania") 2 razy w tygodniu, aby
    zagrzać silnik motocykla z homologowanym wydechem. I nie jestem
    zwolennikiem totalnego zamordyzmu i policmajstra na każdym rogu z
    czujnikiem sonicznym (czy jak się to nazywa), ale są tacy upierdliwcy,
    którym bym chętnie własnoręcznie wetkał siatkę ziemniaków w... rurę.

    > Sa narzedzia by zmusic milosnikow ryku do zachowan spolecznych, trzeba
    > tylko (a moze az) egzekwowac przepisy :)

    Ta. Mieszkam naprzeciwko komisariatu. Zadzwonię i co im powiem? "3
    minuty temu przejechał dekiel na moturze z pokurwiale głośnym wydechem
    w kierunku zachodnim, nie wiem gdzie dalej"?

    de Fresz

  • 32. Data: 2010-11-03 13:59:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-03 14:22:47 +0100, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> said:

    > Siemka
    >
    > ***"Roman Niewiarowski"
    > A produkuje sie jeszcze motocykle gaznikowe?
    > Tak.
    >
    > A jakaz to firma wprowadza na rynek europejski motocykl gaznikowy???

    Honda
    Yamaha
    Suzuki
    KTM
    Husqvarna
    i jeszcze coś by się znalazło. Oczywiście wszystkie z homo.

    de Fresz

  • 33. Data: 2010-11-03 16:31:11
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-03 14:22, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka

    szczaua :)

    > A jakaz to firma wprowadza na rynek europejski motocykl gaznikowy???

    http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/comp
    etition/wr250f.jsp?view=techspecs

    http://honda.pl/pl/motocykle/modele/off-road/crf250x
    /specyfikacja.html

    innych nie chce mi sie wklejac.

    pozdr
    newrom
    PS. motocykle nie koncza sie na litrowych szlifierkach :P
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 34. Data: 2010-11-03 16:42:05
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-03 14:56, de Fresz pisze:

    > No i tyle teorii.

    Ustanawianie praw ktorych i tak nie bedzie sie przestrzegac jest jedna z
    gorszych mozliwosci. W bardzo powazny sposob wplywa to na olewanie prawa
    w ogole (skoro mozna miec kapiacy silnik, glosny wydech, przekraczac
    predkosc to mozna i po bani jechac).

    > Sam przy enduraku korzystam z pobłażliwości niektórych
    > diagnostów, sam też doświadczyłem spotkań z pojebami, którymi

    Chlopaku, ale ja wiem jak jest. Zyje w tym kraju pare lat. dlatego
    smiesza sie oszolomy ktorym sie wydaje ze wprowadzenie nowych zakazow
    spowoduje ze nagle prawa beda egzekwowane.

    > własnoręcznie wetkał siatkę ziemniaków w... rurę.

    Swiat idzie do przodu, teraz sie uzywa pianki niskopreznej ;>

    > Ta. Mieszkam naprzeciwko komisariatu. Zadzwonię i co im powiem? "3
    > minuty temu przejechał dekiel na moturze z pokurwiale głośnym wydechem w
    > kierunku zachodnim, nie wiem gdzie dalej"?

    Skoro jest komisariat to oni powinni o tym wiedziec i go slyszec.
    Ale maja to w dupie poki jakis nadgorliwiec nie zacznie im dupy
    zawracac. Wtedy musza napisac raport ze nie wykryli sprawcy.
    A niby maja obowiazek sami z siebie zadzialac :)
    Niestety glownym problemem policji nie sa zarobki, brak kadry, duzo
    papierkowy tylko AKCJA. Akcje sa rozne, ale jak jest akcja na predkosc
    to nikt sobie kapiacym silnikiem glowy nie bedzie zawracal. Jak bedzie
    akcja na kotrole techniczne (pewnie po jakims spektakularnym dzwonie) to
    bedziesz mogl zapierdalac w te i nazad a nikt Ci zlego slowa nie powie :))

  • 35. Data: 2010-11-03 20:17:56
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    AZ napisał(a):

    > Dla nieklikatych:
    > Unia Europejska - ograniczenia dla motocyklistów

    Znów powód do pogratulowania wszystkim Euro-Entuzjastom.
    Za każdym razem jak słyszę nowe pomysły UE to mnie szlag trafia - ale
    czego oczekiwać - jeśli ktoś myślał, że UE jest dla ludzi to się mylił
    bo to jest twór dla zaspokojenia ambicji i potrzeb grupki rządzących i tyle.
    Widać wśród nich nie ma motocyklistów.

    --
    M.

  • 36. Data: 2010-11-03 21:12:27
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 03 Nov 2010 21:17:56 +0100, Shreek <p...@m...onet.pl>
    wrote:

    [...]
> [...]
    > czego oczekiwać - jeśli ktoś myślał, że UE jest dla ludzi to się mylił
    > bo to jest twór dla zaspokojenia ambicji i potrzeb grupki rządzących i

    Ojtam ojtam, zapomniałeś jeszcze ponarzekać jak to przez eurokołchoz nie
    można jeździć spokojnie po Polsce bo wszędzie, buce, drogi remontują.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 37. Data: 2010-11-03 21:32:58
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Leszek Karlik napisał(a):

    > Ojtam ojtam, zapomniałeś jeszcze ponarzekać jak to przez eurokołchoz nie
    > można jeździć spokojnie po Polsce bo wszędzie, buce, drogi remontują.

    Ojtam ojtam, nie dla Ciebie remontują.
    Jak już wyremontują to zaraz się pomysł znajdzie na ustalenie stosownych
    opłat.
    Autostrady - normalka, że płatne.
    Obwodnice - właśnie się nad tym pomysłem debatuje...

    Może jesteś w grupie posiadających władzę i pieniądze więc jeśli kiedyś
    zabronią jazdy pojazdami starszymi niż 3 lata to będziesz kupował nówki.

    Ja tam widzę wielką zmowę lobbystów.
    Ten cały bajer związany z ekologią i bezpieczeństwem to tylko pretekst
    aby któś mógł zrobić wielki biznes.
    Przykłady:
    Zakazali sprzedaży termometrów rtęciowych bo jak WSZYSCY wiedzą rtęć
    jest trująca. Chwilę później zakazuje się sprzedaży żarówek na rzecz
    świetlówek energooszczędnych, które zawierają związki rtęci - ciekawe
    ile rtęci lądowało w środowisku z rozbitych termometrów a ile wyląduje z
    rozbitych świetlówek.
    Stare samochody i motocykle są "be" bo nie ekologiczne - wykładajcie
    pieniądze na nowe, ekologiczne "hybrydowe". Ciekawe czy ktoś w tym
    bilansie uwzględnia ekologiczny koszt wyprodukowania tych samochodów.

    Więcej?

    Trudno cały czas narzekać ale jakoś nie podoba mi się wizja przyszłości
    kreowanej przez UE.

    --
    M.

  • 38. Data: 2010-11-04 08:21:42
    Od: Glub <g...@g...com>

    Shreek <p...@M...onet.pl> wrote:
    > AZ napisał(a):

    > Znów powód do pogratulowania wszystkim Euro-Entuzjastom.
    > Za każdym razem jak słyszę nowe pomysły UE to mnie szlag trafia -

    Zwiazek Socjalistycznych Republik Europejskich
    Gorzej jak za komuny...
    --
    Glub

  • 39. Data: 2010-11-04 09:30:03
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-04 09:21, Glub pisze:

    > Zwiazek Socjalistycznych Republik Europejskich
    > Gorzej jak za komuny...

    Ja pierdole.
    Pamietasz cos z komuny ? Miales wtedy mozliwosc kupienia sobie
    motocykla? Miales mozliwosc tak szerokiego wyboru ?
    Nie, kurwa. Nie miales*. Miales mozliwosc kupienia etki jak akurat
    rzucili, albo odkupienia uzywki na gieldzie za cene wyzsza niz nowka
    byla w sklepie. Za durnymi wentylami trza sie bylo nachodzic, nie
    wspominajac o lozyskach czy simmeringach.
    Kaski jesli mnie pamiec nie myli tez komuna wprowadzila. I obowiazkowe
    kierunkowskazy.
    Smiech mie ogarnia jak teraz jeden z drugim marudzi ze 5 letni japoniec
    to stary sprzet, a jeszcze 10-15 lat temu wiekszosc sie slinila do 20
    letnich zlomow czesto naprawianych mlotem, przecinakiem i drutem. Tak
    bylo wtedy dobrze.

    * - pomijam produkcje tzw demoludow
    pozdr
    newrom
    PS. nie uwazam ze wtedy wszystko bylo zle, a teraz wszystko jest dobrze.

  • 40. Data: 2010-11-04 09:59:14
    Od: Glub <g...@g...com>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja pierdole.
    > Pamietasz cos z komuny ?

    Pamietam. Było totalnie do dupy lecz wszyscy o tym wiedzieli.
    A Ue co? Pod plaszczylkiem ekologii/bedzie lepiej/zrobimy wam dobrze,
    wcale nie robi tylko omamia.

    --
    Glub