    From: Shreek <p...@M...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Date: Wed, 03 Nov 2010 22:32:58 +0100

    Leszek Karlik napisał(a):

    > Ojtam ojtam, zapomniałeś jeszcze ponarzekać jak to przez eurokołchoz nie
    > można jeździć spokojnie po Polsce bo wszędzie, buce, drogi remontują.

    Ojtam ojtam, nie dla Ciebie remontują.
    Jak już wyremontują to zaraz się pomysł znajdzie na ustalenie stosownych
    opłat.
    Autostrady - normalka, że płatne.
    Obwodnice - właśnie się nad tym pomysłem debatuje...

    Może jesteś w grupie posiadających władzę i pieniądze więc jeśli kiedyś
    zabronią jazdy pojazdami starszymi niż 3 lata to będziesz kupował nówki.

    Ja tam widzę wielką zmowę lobbystów.
    Ten cały bajer związany z ekologią i bezpieczeństwem to tylko pretekst
    aby któś mógł zrobić wielki biznes.
    Przykłady:
    Zakazali sprzedaży termometrów rtęciowych bo jak WSZYSCY wiedzą rtęć
    jest trująca. Chwilę później zakazuje się sprzedaży żarówek na rzecz
    świetlówek energooszczędnych, które zawierają związki rtęci - ciekawe
    ile rtęci lądowało w środowisku z rozbitych termometrów a ile wyląduje z
    rozbitych świetlówek.
    Stare samochody i motocykle są "be" bo nie ekologiczne - wykładajcie
    pieniądze na nowe, ekologiczne "hybrydowe". Ciekawe czy ktoś w tym
    bilansie uwzględnia ekologiczny koszt wyprodukowania tych samochodów.

    Więcej?

    Trudno cały czas narzekać ale jakoś nie podoba mi się wizja przyszłości
    kreowanej przez UE.

    --
    M.