    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Date: Tue, 2 Nov 2010 12:11:21 +0100

    On 2010-10-30 23:40:42 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > Tragedia, bo oznacza formalne zabronienie stosowania gaznikow.

    Popatrzmy realistycznie - w czym nowym, oprócz tanich skutów, stosowane
    są jeszcze gaźniki? Nawet w krossówkach zaczynają być coraz rzadsze.
    Jest szansa, że za kolejne 5 lat zostaną już tylko w chińskich
    pierdopędach.

    > Nie, nie bedzie mozna zestroic motocykla pod inne wydechy i filtry.

    Eurokraci do spółki z producentami wiedzą lepiej co jest dla Ciebie dobre.

    > Oprocz fabrycznych i pustych jest cala gama po srodku.

    I spora część jest nawet homo. No, opcjonalnie, bo te DB-killerty
    strasznie łatwo same wypadają.

    > Ale debile nie rozumieja, ze ktos moze miec inne upodobania.

    Z drugiej strony - patrząc na wysyp rzężących przelotówek - czy wszyscy
    w koło, zmuszenie do obcowania z tymi upodobaniami muszą je podzielać?
    Nie podoba mi się wrzucanie wszystkich do jednego wora, ale mimo że
    poziom tolerancji mam raczej wyższy niż średnia w społeczeństwie, to
    niektórych chętnie bym wysłał na intensywny kurs współżycia społecznego.

    Z resztą się zgadzam.

    de Fresz