  • Data: 2010-11-03 16:42:05
    Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-03 14:56, de Fresz pisze:

    > No i tyle teorii.

    Ustanawianie praw ktorych i tak nie bedzie sie przestrzegac jest jedna z
    gorszych mozliwosci. W bardzo powazny sposob wplywa to na olewanie prawa
    w ogole (skoro mozna miec kapiacy silnik, glosny wydech, przekraczac
    predkosc to mozna i po bani jechac).

    > Sam przy enduraku korzystam z pobłażliwości niektórych
    > diagnostów, sam też doświadczyłem spotkań z pojebami, którymi

    Chlopaku, ale ja wiem jak jest. Zyje w tym kraju pare lat. dlatego
    smiesza sie oszolomy ktorym sie wydaje ze wprowadzenie nowych zakazow
    spowoduje ze nagle prawa beda egzekwowane.

    > własnoręcznie wetkał siatkę ziemniaków w... rurę.

    Swiat idzie do przodu, teraz sie uzywa pianki niskopreznej ;>

    > Ta. Mieszkam naprzeciwko komisariatu. Zadzwonię i co im powiem? "3
    > minuty temu przejechał dekiel na moturze z pokurwiale głośnym wydechem w
    > kierunku zachodnim, nie wiem gdzie dalej"?

    Skoro jest komisariat to oni powinni o tym wiedziec i go slyszec.
    Ale maja to w dupie poki jakis nadgorliwiec nie zacznie im dupy
    zawracac. Wtedy musza napisac raport ze nie wykryli sprawcy.
    A niby maja obowiazek sami z siebie zadzialac :)
    Niestety glownym problemem policji nie sa zarobki, brak kadry, duzo
    papierkowy tylko AKCJA. Akcje sa rozne, ale jak jest akcja na predkosc
    to nikt sobie kapiacym silnikiem glowy nie bedzie zawracal. Jak bedzie
    akcja na kotrole techniczne (pewnie po jakims spektakularnym dzwonie) to
    bedziesz mogl zapierdalac w te i nazad a nikt Ci zlego slowa nie powie :))

    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html