  • 11. Data: 2011-01-26 11:38:47
    Temat: Re: Prewencja czy drogówka ? Jak poznać dziś ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011 10:47:55 +0100, Robert_J wrote:
    >A to jakim niby prawem???
    >
    >Oczywiście to jawna złośliwość z ich strony, ale nie
    >upoważnia Cię do ich wyprzedzenia :-). Jedyne co to można
    >zadzwonić 997 i zameldować o utrudnianiu ruchu przez
    >radiowów nr taki a taki...

    Ale trzeba miec zestaw glosnomowiacy, bo tak sobie dzwonic z komorki z
    reki nie mozna :-P

    J.

  • 12. Data: 2011-01-26 17:49:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > a Ty uważasz, ze Ci z prewencji to nie mają prawa Cie zatrzymać,
    > jak im przed nosem będziesz takie boble robic?

    A uważam ?

    6008

  • 13. Data: 2011-01-26 17:51:08
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-26 10:47, Robert_J pisze:

    > A to jakim niby prawem???

    A dokładnie tym samym, co jazda z prędkością utrudniającą jazdę
    innym kierującym.

    > Oczywiście to jawna złośliwość z ich strony, ale nie upoważnia
    > Cię do ich wyprzedzenia :-).

    Upoważnia.

    > Jedyne co to można zadzwonić 997 i
    > zameldować o utrudnianiu ruchu przez radiowów nr taki a taki...

    Po co ? Wyprzedzić, i mieć w dupie.

    6008

  • 14. Data: 2011-01-26 18:35:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > A dokładnie tym samym, co jazda z prędkością utrudniającą jazdę innym
    > kierującym.

    jak ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną dopuszczalną prędkością na tym
    odcinku, a ty chcesz go wyprzedzić i nie mozesz, bo dziadek pokazuje Ci ze i
    tak szybciej jechać nie mozna tzn ze ma prawo jechać lewym pasem?

    > Upoważnia.

    żebyś sie kiedyś nie zdziwił.

    > Po co ? Wyprzedzić, i mieć w dupie.

    tylko, ze oni Tobie łatwo udowodnią, ze popełniłeś wykroczenie, a Ty im?
    Na jakiej podstawie udowodnisz, ze utrudniali ruch?

    ps. czy utrudnianie ruchu jest jakoś zdefiniowane? I czy wystarczy ze będzie
    za nimi jeden samochod, a moze musi być 5, czy 10?
    Utrudnianie ruchu w tym wypadku wg mnie to nadużycie z Twojej strony.

    Dostaniesz mandat i tyle, a nawet jak odmówisz i pójdziesz do sądu to nie
    sądze, zebyś wiele wskórał...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 15. Data: 2011-01-26 18:43:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    > na tym odcinku, a ty chcesz go wyprzedzić i nie mozesz, bo
    > dziadek pokazuje Ci ze i tak szybciej jechać nie mozna tzn ze ma

    Nie rozumiem pytania.

    > żebyś sie kiedyś nie zdziwił.

    tzn ?

    > tylko, ze oni Tobie łatwo udowodnią, ze popełniłeś wykroczenie,
    > a Ty im?

    W tym rzecz, że prewencja tak zabawiając się będzie miała
    problem udowodnić mi cokolwiek. Słowo 2 policjantów vs słowo
    "obwinionego" i 4 świadków jadących z obwinionym.

    > Na jakiej podstawie udowodnisz, ze utrudniali ruch?

    Na identycznej na jakiej oni udowodnią mi, że wyprzedziłem
    przekraczając linię ciągłą.

    > ps. czy utrudnianie ruchu jest jakoś zdefiniowane? I czy
    > wystarczy ze będzie za nimi jeden samochod, a moze musi być 5,
    > czy 10?

    Nie jest. Możesz dalej jeździć tak jak jeździsz.

    > Utrudnianie ruchu w tym wypadku wg mnie to nadużycie z Twojej
    > strony.

    Że co ? Że utrudnianie przeze mnie czy przez kogo bo nie kumam.

    > Dostaniesz mandat i tyle, a nawet jak odmówisz i pójdziesz do
    > sądu to nie sądze, zebyś wiele wskórał...

    Jesteś w mylnym błędzie. Nie ty masz udowadniać brak winy, a
    policja udowodnić twoją winę.

    6008

  • 16. Data: 2011-01-26 19:07:56
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A dokładnie tym samym, co jazda z prędkością utrudniającą
    > jazdę innym kierującym.

    Łamanie przepisów przed innego kierowcę (choć tu nawet
    ciężko byłoby i to udowodnić) nie upoważnia Ciebie do
    łamania innych :-). I proszę nie próbuj udowadniać swoich
    racji, bo na pewno w tej kwestii ich nie masz ;-)

    Jeśli lubisz płacić to na pewno ;-))

  • 17. Data: 2011-01-26 20:34:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-26 19:07, Robert_J pisze:

> [...]
    > byłoby i to udowodnić) nie upoważnia Ciebie do łamania innych
    > :-). I proszę nie próbuj udowadniać swoich racji, bo na pewno w

    Oj pieprzysz farmazony, łamię przepisy nawet jak nie mam
    motywacji, tym bardziej mogę łamać je mając motywatora.

    Niezbyt często płacę.

    6008

  • 18. Data: 2011-01-26 22:23:24
    Temat: Re: Prewencja czy drogówka ? Jak poznać dzi? ?
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości
    > Ale trzeba miec zestaw glosnomowiacy, bo tak sobie dzwonic z komorki z
    > reki nie mozna :-P
    nawet najtańsze komórki mają funkcję głośnomówiącą.
    zawsze tego używam w aucie.

  • 19. Data: 2011-01-26 22:32:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-26, Robert_J <d...@o...pl> wrote:

    > Oczywiście to jawna złośliwość z ich strony, ale nie
    > upoważnia Cię do ich wyprzedzenia :-). Jedyne co to można
    > zadzwonić 997 i zameldować o utrudnianiu ruchu przez
    > radiowów nr taki a taki...

    Nie tylko jawna złośliwość ale również łamanie przepisów.
    Art 19.
    2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    1. jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2011-01-26 22:54:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-26 22:23, jerry pisze:

    > nawet najtańsze komórki mają funkcję głośnomówiącą.
    > zawsze tego używam w aucie.

    Nic tylko współczuć korespondentom.

    A jak uruchamiasz tą funkcję głośnomówiącą ? WIFI mózgownica-tel ?
    6008