  • 1. Data: 2011-11-29 18:09:18
    Temat: Prepaid z najdluzsza waznoscia konta na polaczenia przychodzace
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Czy moze mi ktos polecic jakiegos prepaida z najdluzsza waznoscia
    konta na polaczenia przychodzace?

    Z gory odpadaja oferty, do ktorych polaczenia z innych sieci sa
    drozsze (np Play).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-11-29 18:48:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 29.11.2011 19:09, Rafal M pisze:
> [...]
    > konta na polaczenia przychodzace?
    >
    > Z gory odpadaja oferty, do ktorych polaczenia z innych sieci sa

    orange. OIDP do konca miesiąca jest taka promocja: Kup starter i wyśli
    smsa to Twoje konto będzie ważne przez 2 lata.
    ToMasz

  • 3. Data: 2011-11-29 19:16:34
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    TT?
    Gdy odbierasz to z automatu przedłuża się na rok.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 4. Data: 2011-11-29 20:31:15
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    > Hej
    >
    > Czy moze mi ktos polecic jakiegos prepaida z najdluzsza waznoscia
    > konta na polaczenia przychodzace?

    pomarancza do jutra jak wyslesz sms START na 8002, przedluzy Ci waznosc
    na 2 lata, po 30 listopada tylko na rok.
    Nikt mi za to nie placi, sam korzystam i jestem zadowolony,

    > Z gory odpadaja oferty, do ktorych polaczenia z innych sieci sa
    > drozsze (np Play).

    Rozsadny z Ciebie czlowiek

  • 5. Data: 2011-11-29 21:35:39
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 29 listopada 21:31, Piotr z Frosty pisze:

    > Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Rozsadny z Ciebie czlowiek

    :D
    Używam Fresh od samego jego początku i jakoś nie widzę, aby z tego
    powodu ubyło mi rozsądku :D

  • 6. Data: 2011-11-29 22:06:08
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

> [...]
    > konta na polaczenia przychodzace?
    >
    > Z gory odpadaja oferty, do ktorych polaczenia z innych sieci sa

    wRodzinie :) waznosc konta 2 lata, ale nie wiem jak tam z polaczeniami z
    innych sieci.

  • 7. Data: 2011-11-30 16:16:59
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Uzytkownik "Damian News" <s...@s...net.pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > wRodzinie :) waznosc konta 2 lata, ale nie wiem jak tam z polaczeniami
    > z innych sieci.

    To samo co Play, Polsat, albo jeszcze gorzej

  • 8. Data: 2011-11-30 16:32:58
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 30 listopada 17:16, Piotr z Frosty pisze:

    > Uzytkownik "Damian News" <s...@s...net.pl> napisal w wiadomosci

    n.googlegroups.com...

    > To samo co Play, Polsat, albo jeszcze gorzej

    Jakie to musi być ciężkie życie w wiecznym stresie, kiedy dzwoniąc, nie
    wiadomo czy czasem nie trafi się na ww operatorów :D

  • 9. Data: 2011-12-01 02:24:52
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >>> news:575db5f0-a73f-44dd-a657-3a5001fd5ae2@q16g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > Jakie to musi być ciężkie życie w wiecznym stresie, kiedy dzwoniąc,
    > nie wiadomo czy czasem nie trafi się na ww operatorów :D

    Jakie to musi być frustrujące, że fajne dziewczyny nie chcą do Ciebie
    dzwonić, bo możesz być wśród ww operatorów, zamiast w normalnych
    sieciach :P

  • 10. Data: 2011-12-01 10:33:45
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 1 grudnia 03:24, Piotr z Frosty pisze:
> [...]
    >
    > Jakie to musi być frustrujące, że fajne dziewczyny nie chcą do Ciebie
    > dzwonić, bo możesz być wśród ww operatorów, zamiast w normalnych

    Stać mnie :P