  • 1. Data: 2011-08-03 00:37:10
    Temat: Prepaid z internetem i tanimi rozmowami
    Od: Kordi <k...@g...com>

    Witam,

    Niedługo firma mi zabierze telefon i muszę radzić sobie sam :).
    Potrzebny mi telefon, z któego mogę tanio dzwonić wszędzie i
    jednocześnie będzie miał paczkę internetową w sensownej cenie. Myślę,
    że 100 MB w zupełności starczy na miesiąc. Ku mojemu zaskoczeiu
    najsensowniej wychdzoi orange free.

    -29 do wszystkich w podstawowym wariancie
    - przelew sms na allegro 59 zł dodaje 100 zł... tyle, że nie przedłuże
    ważności - ale ładuję za 100 zł + 10 zł - na kartę wydaję 97,5 bo za
    tyle jest na allegro. Dostaje jeszcze ekstra 10 zł z bonusu za staż.
    Teraz z kolei ładuję przelewem sms. Mój wydatek = 146,5 zł - ważność
    konta 5 miesięcy, w zamian na koncie dostaję 220 zł - 6 giga
    transferu.... minuta rozmowy wychdzoi ok. 21 gr do każdej sieci. Co
    prawda tyle transferu mi nie potrzeba, no ale cóż... jest to trzeba
    brać.

    Taniej prezentuje się za minutę gadu air - ale mają likwidować i mbank
    mobile - ale tam z kolei tylko 50 MB miesięcznie dają, a to może mi
    nie wystarczyć (można dokupić pakiety, ale to podnosi cenę za
    minutę).

    Jeżeli ktoś zna sensowniejszą ofertę z netem, to z chęcią posłucham.

  • 2. Data: 2011-08-03 05:22:41
    Temat: Re: Prepaid z internetem i tanimi rozmowami
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 03-08-2011 02:37, Kordi rzecze:

> [...]
    > jednocześnie będzie miał paczkę internetową w sensownej cenie. Myślę,
    > że 100 MB w zupełności starczy na miesiąc. Ku mojemu zaskoczeiu

    To zależy ile i do kogo dzwonisz oraz ile korzystasz z netu.
    W Play Fresh ceny paczek internetowych nie są może rewelacyjne:
    100 MB (ważne miesiąc) kupisz za 7 zł (a 200 MB za 9).
    Za to miła jest roczna ważność konta po każdym doładowaniu
    oraz ceny połączeń, zwłaszcza przy kupowaniu sobie środków bonusowych
    "30 zł za 10 zł" oraz "10 zł za 5 zł". Dodatkowo konto bonusowe
    zasila (i przedłuża) większe doładowanie ze strony www operatora.
    Wtedy ceny połączeń kształtują się od 10 do 15 gr/min do wszystkich
    (od 0 do 5 gr/min do "swoich").

    Reasumując: jeśli potrzebujesz raczej netu, z dodatkiem rozmów-
    bierz Orange Free. Jeśli raczej rozmów, z dodatkiem netu
    - rozważ Play Fresh.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2011-08-03 06:46:35
    Od: Marx <M...@n...com>

    W Orange POP masz pakiet XXL 500MB za 15zł na miesiąc, a jak się
    ostatnio dowiedziałem, niewykorzystane przechodzą na kolejny miesiąc
    jeśli doładujesz przed zakończeniem pakietu.
    POP jest o tyle ciekawszy że są różne możliwości obniżania ceny rozmów,
    których we Free nie ma.
    Za 150 zł (3x 50zł) masz ważność konta 9 miesięcy, 4,5GB internetu i
    zostaje Ci 15 zł na rozmowy.
    Jeśli dużo dzwonisz i używasz internetu to Orange Free wyjdzie Ci być
    może korzystniej, ale jeśli dzwonisz mało i internetu też nie
    potrzebujesz aż tyle, to POP wyjdzie taniej bo konto prawie 2x dłużej ważne.
    Marx

  • 4. Data: 2011-08-03 08:54:41
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-03 02:37, Kordi pisze:
> [...]
    > minutę).
    >
    > Jeżeli ktoś zna sensowniejszą ofertę z netem, to z chęcią posłucham.

    A ile tego netu potrzebujesz na miesiac?
    Ile gadasz na miesiac?

    mBank mobile (kiedys taryfa darmofon, terz chyba dlugodystansowa),
    masz doladowanie 5pln przedluzenie konta o 6mcy, internet 20MB/miesiac
    free (w innych taryfach mBanku 50), ale za np. 5pln mozesz sobie w
    dowolnej chwili dodac kolejne 100MB.

    Jezeli uwazasz, ze potrzebujesz jednak duzo netu i duzo gadasz, to
    jednak ten Orange bedzie lepszy.
    (Mi wystarczy to co mam w mBank: nie lubie duzo gadac przez telefon a
    transfer 20MB zazwyczaj wystarcza na miesiac - normalnie caly czas jest
    telefon podpiety do WiFi).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2011-08-03 18:32:34
    Od: Diabełson <h...@s...org>

> [...]

    > minutę).
    >
    > Jeżeli ktoś zna sensowniejszą ofertę z netem, to z chęcią posłucham.

    Jeśli potrzebujesz niewiele transferu, to Orange o dupe potłuc, gdyż:
    1. Play Fresh - 100 MB transferu za 7 pln/mies
    2. Play email BlackBerry - 10 pln za nieograniczony transfer, jedyny
    warunek to zaposiadanie terminala BB (ok 200 pln)
    Poza tym w PlayFresh jest wiele "obtaniaczy"o których można by pisać
    bardzo długo, np 100 minut do Play i na stacjonarne za 5 pln, zamiana 5
    zł na bonusowe 10 zł, czy 10 zł na 30 zł/mies. Jeśli dzwonią do Ciebie
    często, to warto wykupić za 3 pln usługę Nowe Zbieraj Minuty, za każde 2
    minuty rozmów przychodzących dają 1 minutę do wygadania.

  • 6. Data: 2011-08-03 18:58:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    kup telefon dual, dokup karte play do dzwonienia
    do orange dzwon z orange, playa nie trzeba regularnie dokarmiac

    erator/

  • 7. Data: 2011-08-03 21:51:31
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Kordi pisze:
> [...]
    > minutę).
    >
    > Jeżeli ktoś zna sensowniejszą ofertę z netem, to z chęcią posłucham.

    Ech Kordi, gdzie te czasy, kiedy miałeś w palcu wszystkie promocje
    zwłaszcza Idei/Centertela ;)
    Tak jak przedmówcy Play Fresh albo Orange Free na Kartę. Zwróć uwagę na
    to że Orange kompresuje grafikę (jeśli to istotne dla Ciebie, choć
    pewnie przy tak małym transferze jest to nieistotne)