    From: Dominik & Co <d...@c...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Prepaid z internetem i tanimi rozmowami
    Date: Wed, 03 Aug 2011 07:22:41 +0200

    W dniu 03-08-2011 02:37, Kordi rzecze:

    > Potrzebny mi telefon, z któego mogę tanio dzwonić wszędzie i
    > jednocześnie będzie miał paczkę internetową w sensownej cenie. Myślę,
    > że 100 MB w zupełności starczy na miesiąc. Ku mojemu zaskoczeiu
    > najsensowniej wychdzoi orange free.

    To zależy ile i do kogo dzwonisz oraz ile korzystasz z netu.
    W Play Fresh ceny paczek internetowych nie są może rewelacyjne:
    100 MB (ważne miesiąc) kupisz za 7 zł (a 200 MB za 9).
    Za to miła jest roczna ważność konta po każdym doładowaniu
    oraz ceny połączeń, zwłaszcza przy kupowaniu sobie środków bonusowych
    "30 zł za 10 zł" oraz "10 zł za 5 zł". Dodatkowo konto bonusowe
    zasila (i przedłuża) większe doładowanie ze strony www operatora.
    Wtedy ceny połączeń kształtują się od 10 do 15 gr/min do wszystkich
    (od 0 do 5 gr/min do "swoich").

    Reasumując: jeśli potrzebujesz raczej netu, z dodatkiem rozmów-
    bierz Orange Free. Jeśli raczej rozmów, z dodatkiem netu
    - rozważ Play Fresh.

    --
    Dominik (& kąpany)