  • 1. Data: 2011-08-01 20:48:33
    Temat: Jaki prepaid - szczegolowe wymagania
    Od: August <4...@g...com>

    Witam !

    Chciałbym przenieść prepaid z mBank Mobile do innego operatora i jego
    uslugi prepaid, ktora zapewni mi wiekszosc z tych udogodnien:

    - mozliwosc wybierania nr w roamingu bezposrednio, bez wdzwaniania
    przez prefiks,
    - transmisja danych w roamingu,
    - mozliwosc jednoczesnej aktywacji roamingu, videorozmow, transmisji
    danych
    - paczki danych na siec macierzysta rzedu 100MB/5zł lub taniej
    - płaski koszt rozmowy 25 gr/min lub taniej
    - mozliwosc doladowania np. smsem z nr karty platniczej po wyczepaniu
    srodkow

    pozdrav,

  • 2. Data: 2011-08-02 04:11:41
    Temat: Re: Jaki prepaid - szczegolowe wymagania
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 01-08-2011 22:48, August pisze:
> [...]
    > - płaski koszt rozmowy 25 gr/min lub taniej
    > - mozliwosc doladowania np. smsem z nr karty platniczej po wyczepaniu

    Kiedyś by się powiedziało: Takie rzeczy tylko w Erze ale Ery już nie ma...

  • 3. Data: 2011-08-02 06:46:51
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od August
    z dnia: 2011-08-01 22:48:
> [...]
    > - płaski koszt rozmowy 25 gr/min lub taniej
    > - mozliwosc doladowania np. smsem z nr karty platniczej po wyczepaniu
    dorzuciłbym do tego taryfikację 1kB, a nie 100kB i mamy prawie....
    mBankMobile ;)

    Paweł

  • 4. Data: 2011-08-05 18:19:38
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-08-01 22:48, August pisze:
> [...]
    > - płaski koszt rozmowy 25 gr/min lub taniej
    > - mozliwosc doladowania np. smsem z nr karty platniczej po wyczepaniu

    nie ma

  • 5. Data: 2011-08-08 14:41:34
    Od: August <4...@g...com>

    > - mozliwosc wybierania nr w roamingu bezposrednio, bez wdzwaniania
    > przez prefiks,

    > - transmisja danych w roamingu,

    > - płaski koszt rozmowy 29 gr/min lub taniej w kraju

    a tylko takie wymagania ?