    From: Kordi <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Prepaid z internetem i tanimi rozmowami
    Date: Tue, 2 Aug 2011 17:37:10 -0700 (PDT)

    Witam,

    Niedługo firma mi zabierze telefon i muszę radzić sobie sam :).
    Potrzebny mi telefon, z któego mogę tanio dzwonić wszędzie i
    jednocześnie będzie miał paczkę internetową w sensownej cenie. Myślę,
    że 100 MB w zupełności starczy na miesiąc. Ku mojemu zaskoczeiu
    najsensowniej wychdzoi orange free.

    -29 do wszystkich w podstawowym wariancie
    - przelew sms na allegro 59 zł dodaje 100 zł... tyle, że nie przedłuże
    ważności - ale ładuję za 100 zł + 10 zł - na kartę wydaję 97,5 bo za
    tyle jest na allegro. Dostaje jeszcze ekstra 10 zł z bonusu za staż.
    Teraz z kolei ładuję przelewem sms. Mój wydatek = 146,5 zł - ważność
    konta 5 miesięcy, w zamian na koncie dostaję 220 zł - 6 giga
    transferu.... minuta rozmowy wychdzoi ok. 21 gr do każdej sieci. Co
    prawda tyle transferu mi nie potrzeba, no ale cóż... jest to trzeba
    brać.

    Taniej prezentuje się za minutę gadu air - ale mają likwidować i mbank
    mobile - ale tam z kolei tylko 50 MB miesięcznie dają, a to może mi
    nie wystarczyć (można dokupić pakiety, ale to podnosi cenę za
    minutę).

    Jeżeli ktoś zna sensowniejszą ofertę z netem, to z chęcią posłucham.