  • 1. Data: 2011-08-03 09:14:45
    Temat: T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery

    Loteria SMS "Czy stałeś się dzisiaj Milionerem" będzie kosztować PTC,
    operatora sieci T-Mobile (poprzednio Era), 5 mln zł, zdecydował Urząd
    Komunikacji Elektronicznej - informuje "Gazeta Wyborcza".
    [...]
    Na podstawie skarg reklamom SMS-owym postawiono zarzuty nadużywania zaufania
    i braku doświadczenia lub wiedzy odbiorców, a w konsekwencji - wprowadzania
    ich w błąd. PTC ukarano, bo bez zgody klientów wciągnął ich do kosztownej
    gry. Każdy z 2 milionów jej uczestników płacił prawie 5 zł dziennie, często
    nie wiedząc, że bierze w niej udział.
    "Ze skarg, jakie do nas dotarły, wynika też, że operator wykorzystał
    automatyczny system obdzwaniający klientów. Połączenie inicjowało udział w
    loterii" - mówi rzecznik UKE Piotr Dziubak. Jak dodaje, użycie takiego
    systemu wymaga zgody abonenta, a tych, według klientów, nie było.

    http://www.telix.pl/artykul/t-mobile-zaplaci-5-mln-k
    ary-za-loterie-sms-ery-3,42532.html

    PS
    Ciekawe jak sobie odbija te 5 baniek?
    :)

  • 2. Data: 2011-08-03 09:38:51
    Temat: Re: T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Aug 2011 11:14:45 +0200, Q napisał(a):

    > Ciekawe jak sobie odbija te 5 baniek?

    tak jak sobie odbijają już miliony zapłacone przez lata prawnikom - w
    cenach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 3. Data: 2011-08-03 09:47:57
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > http://www.telix.pl/artykul/t-mobile-zaplaci-5-mln-k
    ary-za-loterie-sms-ery-3,42532.html

    > PS
    > Ciekawe jak sobie odbija te 5 baniek?

    Moze zamiast walic w chuja i okradac zaczna sprzedawac uslugi
    telekomunikacyjne, tak jak to robia w innych krajach pod tym samym szyldem.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-08-03 09:48:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Aug 2011 11:14:45 +0200, Q napisał(a):
    > Ciekawe jak sobie odbija te 5 baniek?

    Juz sobie odbili - przeciez wplywalo im 10 baniek dziennie :-)

    A w ogole 5 baniek to jest nic. 30gr na klienta.

    Ciekawe ilu klientow ich to kosztowalo, bo 2 mln wscieklych to juz jest cos
    :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-08-03 18:20:44
    Od: Hirosaki Nagashima <k...@b...pl>

    W dniu 2011-08-03 11:38, Waldek Godel pisze:

    > tak jak sobie odbijają już miliony zapłacone przez lata prawnikom - w
    > cenach.

    nie wiem dlaczego ludzie korzystają z takiej sieci jak t-mobile, orange,
    plus? Przecież są tańsze i porównywalne z jakością usług inne..

  • 6. Data: 2011-08-03 18:51:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Hirosaki Nagashima" <k...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:j1c3ig$ea2$1@mx1.internetia.pl...

    > nie wiem dlaczego ludzie korzystają z takiej sieci jak t-mobile, orange,
    > plus? Przecież są tańsze i porównywalne z jakością usług inne..

    z tmobile rezygnuje nic nie daje sensownego i malo kto ze znajomych ja ma,
    numer przeniosę do playa, ktorego nie trzeba dokarmiac

    drugi numer mam w orange, sporo znajomych ma, da się robic przelew sms,
    kazde doladowanie to dodatkowo skarbonka, srodki promocyjne, hiper odnowa -
    tylko czemu wszystko w oddzielnych smsach ;(

    erator/

  • 7. Data: 2011-08-03 20:44:21
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od G Nowak
    z dnia: 2011-08-03 11:47:
    ary-za-loterie-sms-ery-3,42532.html

    > Moze zamiast walic w chuja i okradac zaczna sprzedawac uslugi
    > telekomunikacyjne, tak jak to robia w innych krajach pod tym samym szyldem.
    Ale po co? Zarobili nam tym przekręcie nawet wliczając karę i koszty
    prawników. :D
    Najlepsze jest to, że tego co zaje...ukradli od ludzi wcale im nie
    oddadzą, tylko zapłacą "podatek" od kradzieży. Czyli Państwo wzięło
    sobie "działkę" od przekrętu ERY... pogratulować rozwiązania. :D

    Teraz kolejny OP policzy sobie ile musi ukraść klientom, żeby opłacała
    mu się kara 5mln w kosztach i lecimy z kolejną "loterią".

    Dlaczego to nie jest utrata zysków z tego przekrętu + nawiązka x10 (a co
    tam ;]) + zwrot kosztów wszystkim okradzionym oraz nawiązka typu przez
    rok dzwonisz za darmo?... Wtedy nikt takich numerów by nie robił, bo by
    się nie opłacało. ;P

    Paweł

  • 8. Data: 2011-08-03 21:48:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-03 20:51, zlotowinfo pisze:
> [...]
    >

    > z tmobile rezygnuje nic nie daje sensownego i malo kto ze znajomych ja
    > ma, numer przeniosę do playa, ktorego nie trzeba dokarmiac

    LOL

  • 9. Data: 2011-08-03 22:28:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 22:44:21 +0200, Paweł Gąska napisał(a):
    > Najlepsze jest to, że tego co zaje...ukradli od ludzi wcale im nie
    > oddadzą, tylko zapłacą "podatek" od kradzieży. Czyli Państwo wzięło
    > sobie "działkę" od przekrętu ERY... pogratulować rozwiązania. :D

    Trzy dzialki, albo i wiecej, bp tych wszystkich podatkow nie zlicze

    > Teraz kolejny OP policzy sobie ile musi ukraść klientom, żeby opłacała
    > mu się kara 5mln w kosztach i lecimy z kolejną "loterią".

    Inni opi juz to mieli. I to IMO nie z panstwowego nadania, tylko z powodu
    pazernosci takich firemek od szemranych loterii.

> [...]
    > tam ;]) + zwrot kosztów wszystkim okradzionym oraz nawiązka typu przez
    > rok dzwonisz za darmo?... Wtedy nikt takich numerów by nie robił, bo by

    Problem w tym ze Era w zasadzie wyraznie napisala ze zgloszenie bedzie
    kosztowac 4.88zl dziennie. wiec w zasadzie za co kara ?

    J.

  • 10. Data: 2011-08-03 23:22:59
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Trzy dzialki, albo i wiecej, bp tych wszystkich podatkow nie zlicze

    No tak, ale chyba nie o to chodzi w biznesie. Rownie dobrze moglbym
    reklamowac swoje uslugi jako salon spa a zwabionego klienta walic w
    morde w celu zabrania potfela. Poza tym TMo ma wszystko strasznie drogo
    i cyrografy na okres polowy zycia ;) Nie zamierzam rozstawac sie z moim
    TMo UK, ale ten polski to jakis dziwny twor.

    --
    Pozdr