-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.iad.highwinds-media.com
!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-med
ia.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
ot-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
<524add57$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<524af2e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
<l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
Date: Wed, 2 Oct 2013 17:40:45 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131002-0, 2013-10-02), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 31
Message-ID: <524c3e7e$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.56.180
X-Trace: 1380728446 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2205 79.184.56.180:54927
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2498
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506246
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l2f1nm$a8o$...@n...news.atman.pl...
> Dnia 2013-10-01 18:06, Użytkownik Cavallino napisał:
>>
>>> Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w
>>> poprzednim odcinku co następuje:
>>>
>>>>> Czy możecie mi pomóc w oszacowaniu prędkości samochodu seicento?
>>>>> Załóżmy że kierowca od razu wcisnął hamulec na maksa, na suchym
>>>>> asfalcie, miał dobre hamulce, opony, i zostawił ślady hamowania o
>>>>> długości 14 metrów? Z jaką prędkością jechał przed hamowaniem?
>>>>
>>>> rzedu 15m/s, czyli rzedu 54km/h.
>>>>
>>> Ale założenia ze wszystko zrobił od razu są trochę naciagane chyba...
>>
>> A co miałby zrobić, żeby jakoś specjalnie zmienić drogę hamowania, skoro
>> i tak zablokował koła?
>
> Najpierw hamował normalnie a potem dopiero zablokował koła.
Co znaczy normalnie?
Hamował, żeby nie zwolnić w awaryjnej sytuacji?
> Czyli jechać mógł i ponad setkę.
A nawet dwie.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.13 18:05 J.F
- 02.10.13 18:30 John Kołalsky
- 02.10.13 19:36 Przyjazny
- 02.10.13 20:44 uzytkownik
- 02.10.13 23:42 Gotfryd Smolik news
- 03.10.13 01:00 Budzik
- 03.10.13 09:19 Jan Koval
- 03.10.13 10:30 Jakub Witkowski
- 03.10.13 10:58 J.F
- 03.10.13 14:53 Wiwo
- 03.10.13 15:35 J.F
- 03.10.13 18:58 John Kołalsky
- 03.10.13 21:00 Budzik
- 03.10.13 22:05 John Kołalsky
- 04.10.13 07:20 Wiwo
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)