eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrędkość po śladach hamowaniaRe: Prędkość po śladach hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Date: Wed, 2 Oct 2013 15:53:33 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <l2h97n$9ne$1@mx1.internetia.pl>
    References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl><524add57$0$2183$65785112@new
    s.neostrada.pl><0...@b...poznan.pl><524af2e7$0$2197$657
    85112@news.neostrada.pl><l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl><eq4nwq94prvv$.
    151xfvvfj2v46$.dlg@40tude.net><0...@b...poznan.pl>
    <l2fj0f$pfc$1@mx1.internetia.pl> <l2gj89$21n$5@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1380722743 9966 83.238.168.227 (2 Oct 2013 14:05:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Oct 2013 14:05:43 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <l2gj89$21n$5@dont-email.me>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506231
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    >>
    >>>>> Najpierw hamował normalnie a potem dopiero zablokował koła. Czyli
    >>>>> jechać mógł i ponad setkę.
    >>>>
    >>>> To sie kloci z empiria. W sytuacjach wymagajacych gwaltownego
    >>>> hamowania wiekszoc ludzi depcze z calej sily po hamplach.
    >>>>
    >>> Nieprawda.
    >>> Nawet kiedys oglądałem jakies badania na ten temat i opis jakiegos
    >>> systemu który miałby wzmaniac siłę hamowania własnie dlatego, ze ludzie
    >>> w początkowej fazie hamują zbyt słabo.
    >>
    >> Awaryjnego hamowania ? To by ABSu nie wymyślano.
    >
    > To się nazwywa brake Assist albo asystent hamowania. I jest w autah z
    > ABSem,

    No właśnie, a tu było o śladach opon, czyli bez ABSu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: