-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
Date: Wed, 2 Oct 2013 15:53:33 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 22
Message-ID: <l2h97n$9ne$1@mx1.internetia.pl>
References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl><524add57$0$2183$65785112@new
s.neostrada.pl><0...@b...poznan.pl><524af2e7$0$2197$657
85112@news.neostrada.pl><l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl><eq4nwq94prvv$.
151xfvvfj2v46$.dlg@40tude.net><0...@b...poznan.pl>
<l2fj0f$pfc$1@mx1.internetia.pl> <l2gj89$21n$5@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1380722743 9966 83.238.168.227 (2 Oct 2013 14:05:43 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Oct 2013 14:05:43 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <l2gj89$21n$5@dont-email.me>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506231
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "masti" <g...@t...hell>
>>
>>>>> Najpierw hamował normalnie a potem dopiero zablokował koła. Czyli
>>>>> jechać mógł i ponad setkę.
>>>>
>>>> To sie kloci z empiria. W sytuacjach wymagajacych gwaltownego
>>>> hamowania wiekszoc ludzi depcze z calej sily po hamplach.
>>>>
>>> Nieprawda.
>>> Nawet kiedys oglądałem jakies badania na ten temat i opis jakiegos
>>> systemu który miałby wzmaniac siłę hamowania własnie dlatego, ze ludzie
>>> w początkowej fazie hamują zbyt słabo.
>>
>> Awaryjnego hamowania ? To by ABSu nie wymyślano.
>
> To się nazwywa brake Assist albo asystent hamowania. I jest w autah z
> ABSem,
No właśnie, a tu było o śladach opon, czyli bez ABSu.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.13 16:00 Krzysztof 45
- 02.10.13 17:00 Budzik
- 02.10.13 17:40 Cavallino
- 02.10.13 18:05 J.F
- 02.10.13 18:30 John Kołalsky
- 02.10.13 19:36 Przyjazny
- 02.10.13 20:44 uzytkownik
- 02.10.13 23:42 Gotfryd Smolik news
- 03.10.13 01:00 Budzik
- 03.10.13 09:19 Jan Koval
- 03.10.13 10:30 Jakub Witkowski
- 03.10.13 10:58 J.F
- 03.10.13 14:53 Wiwo
- 03.10.13 15:35 J.F
- 03.10.13 18:58 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=