    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Precle jako źródło trendów
    Date: Fri, 13 May 2011 18:33:34 +0200

    Grzegorz Rogala wrote:

    > Bo to wszystko zalezy od wielu czynnikow przeciez,
    > budowa reflektora, jaka zarowka, jak ustawione
    > po prostu nie lubie generalizowac, ze jezdzenie na dlugich jest OK czy BE.
    > Na swoich przykladach moge powiedziec,
    > Winda - przechujowe swiatlo nic nie widac - jezdzilem na dlugich i
    > podobno (zeznania kumpla z samochodu - nie oslepialem)
    > ZR7 - w miare w porzadku mijania, ale jadac _POD_ slonce - jezdzilem na
    > dlugich
    > Buza - fajna lampa, dobra zarowka - rzadko na dlugich, prawie wcale.
    > DRZ - zajebista lampa, swiecila w booooooook. ;)
> [...]

    No dobra, jak ty merytorycznie, to ciul, ja tez. W brzydalu (nazwalem
    tak z przekory moj najladniejszy motocykl) jak sam wiesz tez mam
    soczewki. Dwie. Widoczna jest zadna. Nawet ta od dlugich w sloncu
    wyglada conajwyzej jak skuter. Rozwiazaniem okazalysiebyc halogeny z
    swmotecha. Dwie dodatkowe soczewki, ustawione nieco wyzej od krotkich,
    ale swiecace szeeeeeeeroko, nie skupione, wiec nie oslepiajace. No, nie
    jakos bardzo. A jak kogos oslepiaja, to do lekarza, od oczu.
    K.