  • Data: 2011-05-14 18:45:40
    Temat: Re: Precle jako źródło trendów
    Od: jeDrASS <b...@u...gov> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-13 18:33, kocyk wrote:

    > No dobra, jak ty merytorycznie, to ciul, ja tez. W brzydalu (nazwalem
    > tak z przekory moj najladniejszy motocykl) jak sam wiesz tez mam
    > soczewki. Dwie. Widoczna jest zadna. Nawet ta od dlugich w sloncu
    > wyglada conajwyzej jak skuter. Rozwiazaniem okazalysiebyc halogeny z
    > swmotecha. Dwie dodatkowe soczewki, ustawione nieco wyzej od krotkich,
    > ale swiecace szeeeeeeeroko, nie skupione, wiec nie oslepiajace. No, nie
    > jakos bardzo. A jak kogos oslepiaja, to do lekarza, od oczu.

    Pozwolę sobie na cytat:

    Używanie świateł drogowych jest dozwolone wyłącznie w czasie od
    zmierzchu do świtu na nieoświetlonych drogach, tylko wówczas, kiedy nie
    spowoduje to oślepiania innych kierujących lub kolumn pieszych.
    Kierujący mający włączone światła drogowe jest obowiązany przełączyć je
    na światła mijania w razie zbliżania się:
    pojazdu nadjeżdżającego z przeciwka, przy czym jeżeli jeden z
    kierujących wyłączył światła drogowe, drugi jest obowiązany uczynić to samo
    do pojazdu poprzedzającego, jeżeli kierujący może być oślepiony
    pojazdu szynowego lub komunikacji wodnej, jeżeli poruszają się w
    takiej odległości, że istnieje możliwość oślepienia kierujących tymi
    pojazdami.

    Panowie, ale wasza paranoja nie usprawiedliwia wprowadzania elementu
    zagrożenia w postaci oślepiania innych.. sorki, ale jak to już tu nie
    raz mówiono: "jazda motocyklem jest niebezpieczna..." :-P

    --
    jeDrASS